Intymny problem

1. Data: 2010-11-17 16:29:49

Temat: Intymny problem
Od: Arkadiusz Brzechwa <a...@w...szkola.przedsiembiorczosci.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Czy znacie jakiś sprawdzony specyfik na powiększenia męskiego członka?
Jaka jest skuteczność tego typu środków. Gdzie je można dostać i w
jakiej cenie? Moja dziewczyna uważa, że mój penis jest ''śmiesznie
mały'' :( tak to ujęła a ja ją kocham nad życie i nie chce jej stracić.
Proszę pomóżcie.

2. Data: 2010-11-17 16:36:21

Temat: Re: Intymny problem
Od: "Soft&Hard" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arkadiusz Brzechwa" <a...@w...szkola.przedsiembiorczosci.pl>
napisał w wiadomości news:4ce402f1$0$27036$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
> cenie? Moja dziewczyna uważa, że mój penis jest ''śmiesznie mały'' :( tak
> to ujęła a ja ją kocham nad życie i nie chce jej stracić.

Wybacz..zaśmiałem się w pierwszej chwili.
I to nie dlatego, że masz taki problem. Każdy ma jakiego ma..bardziej
zdziwiła mnie reakcja tej dziewczyny - oczywiście jeśli to nie jakaś
prowokacja. Bo jeśli i kobieta kocha to powinna sobie z tym "małym" (sorry)
problemem dać radę. Gdy kobieta kocha, rozmiar schodzi na dalszy (w
mniejszym lub większym stopniu - to drugie bardziej właściwe) plan.
Oczywiście można mówić, że jednak rozmiar się liczy, ale macie się kochać z
miłości a nie się tylko "bzykać", prawda? ;)
Daruj sobie wszelkie specyfiki, jakieś pompki do człona czy coś podobnego.
Wątpię aby to działało. Jeśli nie możesz zadowolić rozmiarem to postaraj się
nadrobić "techniką". Ja zawsze mawiałem "mały ale wariat" :)

3. Data: 2010-11-17 20:42:17

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiej cenie? Moja dziewczyna uważa, że mój penis jest ''śmiesznie
> mały'' :( tak to ujęła a ja ją kocham nad życie i nie chce jej stracić.

Strzelam, że dużo kobiet nie miałeś jeszcze, bo byś nie zwracał uwagi na
takie "żarciki" tylko się uśmiechnął z przekąsem i pokazał co ten "mały"
potrafi, a nie odpowiadał słowami panience ;-)

Już prędzej jestem w stanie uwierzyć, że po prostu za szybko dochodzisz
nim ona zdąży niż dlatego, że jest "za mały". Jak kiełbasą nie daje się
*jeszcze* rady, to przecież jest całe multum innych sposobów. Ogól się i
działaj albo co tam lubicie ;-)

--
Mateusz Bogusz

4. Data: 2010-11-17 23:33:45

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karol Y napisał:

> [...]
> nim ona zdąży niż dlatego, że jest "za mały". Jak kiełbasą nie daje się
> *jeszcze* rady, to przecież jest całe multum innych sposobów. Ogól się i

Pamietam jak jeszcze byłam hłopakiem to moj tatełe mial wialką knage 23
cm i mnie strasznie anus po tym bolał

5. Data: 2010-11-18 21:11:32

Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-17 21:30, Soft&Hard pisze:

> mój mały wariacik ma około 3 centymetrów we wzwodzie, najważniejsza jest
> technika :)

z twojego to nawet kondon wielkosci naparstka spadnie

6. Data: 2010-11-19 19:37:03

Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-19 17:59, Soft&Hard pisze:
> U?ytkownik "dr Kamil Wyp?osz"<w...@b...pl> napisa? w wiadomo?ci

> chopaki rypiom mnie na pigalaq za 8zeta

8 zeta toć to 3 piwa można kupić, jakich ty bogatych klientów masz chyba
sami ełroposłowie z Bruxeli

7. Data: 2010-11-26 16:45:37

Od: "Soft&Hard" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dr Kamil Wypłosz" <w...@b...pl> napisał w wiadomości

> 8 zeta toć to 3 piwa można kupić, jakich ty bogatych klientów masz chyba
> sami ełroposłowie z Bruxeli

LOL :)
Głupia pomyłka w "waleniu" w nie te klawisze a taka radość ;D Bezcenne!

Re: niespodzianka
Re: ważne ...
TROLE
Re: piersi