Re: piersi

1. Data: 2010-11-16 19:03:14

Temat: Re: piersi
Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Domino Jachaś napisał:
> Witam !
>

> Pewnego pieknego dnia posuwa?em od ty?u tak? laske z krakowa w pewnym
> momencie z?apa?em j? za piersi i spostrzeg?em, i? owa bia?og?owa posiada na
> lewej piersi ma?e guzki, troche sie tym przerazi?em ale cu? dokonczy?em co
> moje, wypi?em herbate i po?egna?em sie z ni?, teraz walcze z my?lami czy jej
> to powiedzieae, przecie? dziewczyna jest m?oda jeszcze przed ni? ca?e ?ycie.
> Teraz nie wiem czy zadzwoniae do niej i jej do powiedzieae tak otwarcie, czy
> poprostu przemilczeae temat i pozwaliae aby jakie? gówno sie w niej rozwija?o
> [...]
Spróbuj nasmarować jej piersi stolcem, z pewnością pomoże na wszystko

2. Data: 2010-11-16 21:53:22

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> s?ysza?em o tej niekowencjonalnej metodzie, jednka?e jeszcze nie próbowa?em

pewnego dnia próbując tej metody postanowiłem delikatnie językiem
dotknąć stolca tak aby go czasem przypadkiem całego nie pożreć jednak mi
się to nie udało

3. Data: 2010-11-16 22:12:57

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Kómel muwi? rze tesz kósi

a z resztą hooj mi w dóópem

Alkohol i sen
Re: piersi
Żaden magnez na mnie nie działa. Co zrobić?
czy wiecie że...
Jak działają antydepresanty?