Re: piersi

1. Data: 2010-11-14 14:29:12

Temat: Re: piersi
Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-14 00:06, Domino Jachaś pisze:
> Witam !
>

> Pewnego pięknego dnia posuwałem od tyłu taką laskę z krakowa w pewnym
> momencie złapałem ją za piersi i spostrzegłem, iż owa białogłowa posiada na
> lewej piersi małe guzki, trochę się tym przeraziłem ale cuż dokończyłem co
> moje, wypiłem herbatę i pożegnałem się z nią, teraz walczę z myślami czy jej
> to powiedzieć, przecież dziewczyna jest młoda jeszcze przed nią całe życie.
> Teraz nie wiem czy zadzwonić do niej i jej do powiedzieć tak otwarcie, czy
> poprostu przemilczeć temat i pozwalić aby jakieś gówno się w niej rozwijało
> [...]
och Domino, Domino! Rak piersi to nie przelewki, ale jak drogo wzięła to
jej nie żałuj. Kur...to jest pań lekkich obyczajów ci u nas dostatek :)

2. Data: 2010-11-14 15:07:33

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lis, 15:29, dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> wrote:

> och Domino, Domino! Rak piersi to nie przelewki, ale jak drogo wzi a to
> jej nie   a uj. Kur...to jest pa lekkich obyczaj w ci u nas dostatek :)

A wam "panowie baranowie", ktoś płaci za skuteczne
zaśmiecanie pl.sci.medycyna
czy to tak w czynie społecznym marionetkujecie? Hę?

3. Data: 2010-11-14 16:01:22

Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-14 16:07, Suri pisze:

> A wam "panowie baranowie", ktoś płaci za skuteczne
> zaśmiecanie pl.sci.medycyna
> czy to tak w czynie społecznym marionetkujecie? Hę?

oj bez przesady z tymi marionetkami! To już nawet ludziom pomóc nie
wolno gratis? A zaśmieca to twoja matka pigalak zużytymi kondonami:)

4. Data: 2010-11-14 16:05:52

Od: Marcin Labuda <0...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wam "panowie baranowie", ktoś płaci za skuteczne
> zaśmiecanie pl.sci.medycyna
> czy to tak w czynie społecznym marionetkujecie? Hę?

uwaga tro

5. Data: 2010-11-15 21:02:05

Od: konieczko <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-14 17:01, dr Kamil Wypłosz pisze:
A zaśmieca to twoja matka pigalak zużytymi kondonami:)

jest jak mówisz potwierdzam

6. Data: 2010-11-15 21:44:37

Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-15 22:02, konieczko pisze:
> W dniu 2010-11-14 17:01, dr Kamil Wypłosz pisze:
> A zaśmieca to twoja matka pigalak zużytymi kondonami:)
>
> jest jak mówisz potwierdzam

misja: zrobić porządek, proponuję powiadomić jej alfonsa

7. Data: 2010-11-16 02:08:50

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-15 22:44, dr Kamil Wypłosz pisze:

> misja: zrobić porządek, proponuję powiadomić jej alfonsa

A ten Konieczko nie prowadzi "agencji towarzyskiej"?

--
animka

8. Data: 2010-11-17 16:14:47

Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-16 03:08, animka pisze:

> A ten Konieczko nie prowadzi "agencji towarzyskiej"?

chcesz se tam dorobić? To poka foty

Żaden magnez na mnie nie działa. Co zrobić?
czy wiecie że...
Jak działają antydepresanty?
Aparat do napromieniowań UV?
Operacja tętniaka serca