Alkohol i sen

1. Data: 2010-11-15 11:11:47

Temat: Alkohol i sen
Od: Wangog <W...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poradzcie mi do jakiego lekarza zglosic sie z takim problemem:
Otoz po wypiciu wiekszej ilosci alkoholu, bez wzgledu na godzine o
ktorej pojde spac, nie moge sie wyspac.
To znaczy dajmy na to ze wypije sporo i pojde spac powiedzmy 2-3 to
wstaje nawet przed 8. Czuje sie niedospany i wydaje mi sie ze gdybym
pospal dluzej to bym sie lepiej czul. Czuje potrzebe snu ale nie moge
zasnac.
Reszte dnia czuje sie calkiem dobrze i dopiero wieczorem czuje zmeczenie.

2. Data: 2010-11-15 11:52:14

Temat: Re: Alkohol i sen
Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-11-2010 12:11, Wangog pisze:
> [...]
> zasnac.
> Reszte dnia czuje sie calkiem dobrze i dopiero wieczorem czuje zmeczenie.

To co opisujesz to jest fizjologia, nie choroba.
Nie powinieneś przesadzać z piciem i przede wszystkim nie pij przed snem.
Niektórzy mogą dobrze spać po wypiciu alkoholu, ale u większość ludzi
alkohol zaburza sen. Pomimo, że na początku ułatwia zasypanie, po
wybudzeniu z tego pierwszego snu bardzo trudno jest zasnąć ponownie,
pomimo że spać się chce, a powieki same opadają.

Za dużo pijesz. Za późno kończysz pić.
Jedyne lekarstwo to odrobina zdrowego rozsądku.

Jak źle spisz po 6 piwach (*), pij max 4.
A jak źle spisz po jednym to widać nie powinieneś pić w ogóle. Nie każdy
może. Reklamacje do Boga Ojca albo Matki Ewolucji.

Ja mogę wypić pół butelki wytrawnego wina. To jest max, po którym
normalnie śpię, nie mam kaca itp. Wszystko więcej to prosta droga do
katastrofy. Trzeba znać swoje ograniczenia.

* Przypis łopatologiczny: "6 piw" - symbol dowolnego, wpijanego
najczęściej przez danego osobnika, alkoholu; należy sobie podstawić
swoja ulubioną truciznę w ulubionej ilości

--
Maddy

3. Data: 2010-11-15 14:22:38

Od: Wangog <W...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-15 12:52, Maddy pisze:
> Za dużo pijesz. Za późno kończysz pić.
> Jedyne lekarstwo to odrobina zdrowego rozsądku.

Dziekuje za odpowiedz.
Czy za duzo pije? Nie wydaje mi sie. Sredniej nie znam, ale kilka piw co
weekend i raz na jakis czas cos wiecej.
Odkad pamietam to zawsze mialem ten problem. Inni znajomi nie maja tego
problemu i to denerwuje tym bardziej ze inni spia a ja nie :(

4. Data: 2010-11-15 14:58:11

Od: Tułmacz <Tułmacz4uinglish@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy za duzo pije? Nie wydaje mi sie. Sredniej nie znam, ale kilka piw co

polecam dobrego homeopate. Mojemu partnerowi w identycznym przypadku pomoglo

jk

5. Data: 2010-11-15 15:16:09

Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-15 15:22, Wangog pisze:

> [...]
> Odkad pamietam to zawsze mialem ten problem. Inni znajomi nie maja tego
> problemu i to denerwuje tym bardziej ze inni spia a ja nie :(

proponuję zacząć od lekarza pierwszego kontaktu i chemia krewki, czyli
ALAT, kreatynina, lipidogram, glukoza. A jak u szanownego pana z
ciśnieniem, może po prostu za wysokie i spać nie można?

6. Data: 2010-11-15 15:32:18

Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-15 15:58, Tułmacz pisze:

> polecam dobrego homeopate. Mojemu partnerowi w identycznym przypadku
> pomoglo
>
> jk

z opisu wnoszę, że jesteś kobietą?

7. Data: 2010-11-15 19:23:47

Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-15 20:17, Domino Jachaś pisze:
> Użytkownik "dr Kamil Wypłosz"<w...@b...pl> napisał w wiadomości

> to co napisałeś przyjacielu to prawda , na początek zrób sobie dokładne
> testy wątrobowe a poźniej mierz cisnienie w ciągu całego dnia , zoabczysz że
> coś jest nie tak to wtedy przerzuć się na narkotyki miękkie typu marihuana i
> przestań pić alkohol efekt poczujesz już po tygodniu ... pozdrawiam

tak właśnie jest, jak mawia mój znajomy DJSon: co prawda wątrobę masz
tylko jedną, ale nie bój nic, druga cały czas czeka i jeździ gdzieś po
Polsce na ścigaczu :)

8. Data: 2010-11-15 20:34:11

Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-15 20:29, Domino Jachaś pisze:
> Użytkownik "dr Kamil Wypłosz"<w...@b...pl> napisał w wiadomości

> musimy się kiedyś spotkać i przeczytać jakieś czasopismo medyczne

koniecznie. Widziałem w sieci 34 ciekawą książkę p.t. "Red Label"
autorstwa Johnny Walkera, jedyne 59,99 za jeden litrowy wolumin

9. Data: 2010-11-15 20:52:55

Od: Tułmacz <Tułmacz4uinglish@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ajkom logike stosujesz? rozmyotm?

dr jk

10. Data: 2010-11-15 21:43:20

Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-15 21:41, Domino Jachaś pisze:

> nie mów mi to tych jebanych perfumach
> czyściocha sobieski przyjacielu

ale to mi lekarz przepisał, nie sobieskiego

Re: piersi
Żaden magnez na mnie nie działa. Co zrobić?
czy wiecie że...
Jak działają antydepresanty?
Aparat do napromieniowań UV?