czy wiecie że...

1. Data: 2010-11-11 18:23:47

Temat: czy wiecie że...
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

...choroby wynikają ze złej karmy, tzn. złych czynów.

Oto prawo karmy, czyli jak skutkuj¹ okreœlone sk³onoœci w
kolejnym ¿yciu.

Podajê wg ksi¹¿ki Annie Besant "Karma - Œmieræ i co potem?":

Jedna inkarnacja: Nastêpna inkarnacja:

Wiele prawdy w myœlach cz³owieka Dobre cia³o astralne

Wiele doœwiadczeñ Cia³o astralne

wyposa¿one w odpowiednie zdolnoœci, m¹droœæ

Wiele radoœci Cia³o eteryczne
sk³onne do
radosnego temperamentu

Przebywanie w samotnoœci, mizantropia Temperament melancholijny

Ciê¿kie warunki ¿yciowe Choleryk

Przyjemne ¿ycie, pozbawione wiêkszych Flegmatyk lub sangwinik

walk i trudnoœci lub przechodzenie obok

wielu rzeczy, jedynie przygl¹danie siê im

Stale powatzrzane myœli i uczucia Ukszta³towany charakter

Altruizm, mi³oœæ do wszelkiego stworzenia Zachowana d³ugo
m³odoœæ i œwie¿oœæ

Wiele dobrych uczynków Wra¿liwe sumienie, wybitna
moralnoϾ

Egoizm, krytyka, zgry¿liwoœæ, nienawiœæ S³aba
organizacja cielesna jako
skutek przyjêcia w siebie i antypatia do wszystkich stworzeñ
tendencji skierowanych przeciwko w³asnej istocie,

przeciwko w³asnej istocie,

Szybkie kurczenie siê cia³a fizycznego

Dopuszczanie do siebie tylko tego, co Brak silnego oœrodka woli

dostêpne dla zmys³ów

Pomocne czyny Dobre œrodowisko

Wola pomagania innym Uduchowienie

Szkodz¹ce czyny Z³e œrodowisko

Cierpienie i ból M¹droœæ

Ucieczka od bólu Brak pod³o¿a dla
m¹droœci

G³êboka mi³oœæ "Wielkie
serce"

Têsknoty i marzenia Zdolnoœci

Powodzenie w zamiarach i pracy Entuzjazm, zapa³

¯ycie powierzchowne Sk³onnoœæ do
k³amstwa

Dobre za³o¿enia, ale niemoo¿noœæ ich Uzyskanie zdrowego
organu, jako
korekta poprzedniego ¿ycia i zrealizowania na skutek u³omnoœci

przedwczesna œmieræ, nawet ju¿ w dzieciñstwie

fizycznej, pozostawanie w tyle za innymi,

specyficzny charaktery doœwiadczeñ

¿yciowych

Du¿o cierpieñ na skutek chorób Uroda, piêkne
cia³o fizyczne

(mo¿e byæ jednak wypracowana tak¿e w inny sposób)

Choroba przebyta na skutek infekcji Piêkne otoczenie

Dobre sk³onnoœci Si³a fizyczna,
odpornoϾ, zdrowie

Z³e popêdy Sk³onnoœæ do
ci¹g³ych chorób

Dopuszczenei istnienia tylko tego, Si³a fizyczna,
odpornoϾ, zdrowie

co dostêpne dla zmys³ów

Z³e popêdy Sk³onnoœæ do
ci¹g³ych chorób

Dopuszczenie istnienia tylko tego Sk³onnoœæ do chorób
nerwowych

co dostêpne dla zmys³ów

Wiara w istnienei wy¿szych œwiatów Spokojnie funkcjonuj¹cy
system nerwowy

Dysharmonia pomiêdzy cia³em eterycznym Cherlactwo

i astralnym

Poczucie ¿e wszytkiego ma siê dosyæ, Chroniczna choroba

¿e jest siê z siebie niezadowolonym

Strach w wielkich skupiskach ludzkich Tr¹d

(karma narodów)

Szczególnie egoistyczne d¹¿enie do zysku Sk³onnoœæ do
chorób infekcyjnych

popêd gromadzenia rzeczy dla siebie

Zbyt s³abe poczucie w³asnej JaŸni Cholera

(cia³o kazualne)

Zbyt silne poczucie w³asnej JaŸni Malaria

Uleganie silnym emocjom B³onica

Brak troski o œwiat zewnêtrzny, Odra w póŸnym wieku

zamkniêcie siê w wewnêtrznym ¿yciu

duszy

Sk³onnoœæ do rozwijania egoizmu, brak Ospa

mi³oœci do bliŸnich, w znacznym stopniu

Sk³onnoœæ do nadu¿yæ zmys³owych, Zapalenie
p³uc

wp³ywy lucyferyczne

Napór zewnêtrznej materialnoœci, wp³ywy GruŸlica p³uc

arymaniczne

Przywi¹zanie do ziemi, wp³yw arymaniczny Chora w¹troba

K³amstwa ludzi, k³amstwa wielkich osobistoœci Rozwój pewnych odmian
drobnoustrojów chorobotwórczych,

Indywidualna sk³onnoœæ do k³amstwa S³aba
organizacja cielesna,

nieprawid³owo zbudowane organy wewnêtrzne

Uparte ³amanie praw przyrody albo okrucieñstwo, Kalectwo, wielkie
zniekszta³cenia i anormalnoœci fizycznego cia³a,

powa¿ne krzywdy wyrz¹dzone bliŸnim zw³aszcza od
urodzenia lub
wczesnego dzieciñstwa

Okrucieñstwo, przewrotnoœæ, wielkie krzywdy Choroby umys³owe

zadane innym, bardzo powa¿ne b³edy psychiczne

2. Data: 2010-11-11 19:07:37

Temat: Re: czy wiecie że...
Od: Tułmacz <Tułmacz4uinglish@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj&#234; wg ksi&#185;&#191;ki Annie Besant "Karma - &#140;mier&#230; i
> co potem?":

Bardzo interesujonce. Czy mogłabyś pisac regularnie?

jk

3. Data: 2010-11-13 11:15:05

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-11 20:07, Tułmacz pisze:

> Bardzo interesujonce. Czy mogłabyś pisac regularnie?
>
> jk

Nie Karma'a trolla !

Jak działają antydepresanty?
Aparat do napromieniowań UV?
Operacja tętniaka serca
puls w głowie
nieżyt gardła czy krzywa przegroda nosowa