nieżyt gardła czy krzywa przegroda nosowa

1. Data: 2010-11-10 10:07:13

Temat: nieżyt gardła czy krzywa przegroda nosowa
Od: "LUKAS" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od dluzszego czasu, mysle, ze ok. 5-10 lat mam nastepujacy problem ze
zdrowiem . Czesto musze połykać ślinę, gdyz mam wrazenie że spływa mi z góry
jakas wydzielina , cos jakby mi tam w srodku gardla uwierał, mniej wiecej
gdzie ten maly języczek jest.
Mam krzywą przegrode nosową , ale oddycham dobrze, choc jedną dziurką od
nosa gorzej, czy to moze miec wplyw czy tez jest to tzw. niezyt gardła?

2. Data: 2010-11-10 10:26:40

Temat: Re: nieżyt gardła czy krzywa przegroda nosowa
Od: Tułmacz <Tułmacz4uinglish@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od dluzszego czasu, mysle, ze ok. 5-10 lat mam nastepujacy problem ze

to czysta finzyka. Ciasny przelot podrażnia sluzówkę, spływa w dół, podrażna
małżowiny które przerastają.
I tak masz zapalenie śluzówki nonstop, nawet jeśli nicinnego ci się nie
prz-daży

jk

3. Data: 2010-11-10 10:48:27

Od: "LUKAS" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i co robic w zwiazku z tym ? do lekarza to na pewno, ale czy sa jakies
sposoby zapobiegania temu, wyleczenia tego zapalenia?

4. Data: 2010-11-10 11:18:47

Od: Tułmacz <Tułmacz4uinglish@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sposoby zapobiegania temu, wyleczenia tego zapalenia?

Ja zalecam pancjentom płukać np http://www.nosizatoki.pl/, ale bez operacji
przegrody niewiele pomoże.
Krzywa przegroda to NIE TYLKO problem z oddychaniem ale wiele innych (np
kszywy zgryz)

jk

5. Data: 2010-11-10 11:35:15

Od: "LUKAS" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale wytlumacz mi , bo widze, ze jestes osoba znającą się na tym, w czym jest
problem. Dlaczego tak sie dzieje ?
Czy to ze mi ta wydzielina splywa jest wynikiem krzywej przegrody? Skad to w
ogole splywa ? bo ja mam wrazenie, ze gdzies z gory w tyle gardła, to jest
takie geste , zazwyczaj bezbarwne, czasem mam wrazenie, ze przez i oddech
moj jest nieswiezy...

Czy to moze sie pogarszac, byc coraz gorzej? Pytam bo jak kiedys bylem u
laryngologa to powiedzial mi , ze to musowo zrobic, ze cos tam sie wycina i
jest lepsze droznosc, wtedy bedzie mi duzo lepiej z oddychaniem...

Szczerze mowiac, jest to bardzo meczące, jesli masz wiedzę gdzie mozna taki
zabieg zrobic to prosze daj znac. Tylko cos dobrego, jakas dobra klinika ,
cena niewazna, najlepiej Polska polnocno zachodnia, zachodnia

6. Data: 2010-11-10 11:51:01

Od: Tułmacz <Tułmacz4uinglish@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale wytlumacz mi , bo widze, ze jestes osoba znającą się na tym, w czym
> jest

Mam 30 letnie doświadczenie.
W DC poleciłbym Ci http://www.krajmed.pl/ - są najlepsi w Bolandzie.

Tak jak napisałem zakłucony przepły powietrza w wąskim przesmyku STALE
podrażnia nabłonek. Stąd wydzielina. Fizyka działa więc grawitacyjnie
spływa. W zależności od ulubienia albo się odsmarkuje, albo odchrzonkuje
albo połyka
Przerost następuje małżowin nosowych (bo sa podrażniane) i to robi się
największy problem bo jest to kolejny wąski przesmyk - polecam wujka googla
Cięcie małżowin jest gorsze nisz łamanie przegrody bo są bardzo ukrwione,
ale im pózniej tym gorzej. Jedno bez drugiego najczęsciej nie ma sęsu

Każda przyzowita klinika na pierszym badaniu wsadzi ci kamerę i sama
zobaczysz

jk

7. Data: 2010-11-10 13:56:22

Od: "LUKAS" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok. bardzo dziekuje za odpowiedzi, bede googlowal

8. Data: 2010-11-10 14:17:47

Od: "LUKAS" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jeszcze jedno. Czy lamanie przegrody wiaze sie tym( pomoze) , ze bede
mial wyprostowany idelalnie nos, bo na chwile obecna jest ona lekko
skrzywiony. Czy tez krzywa przegroda nie ma nic do rzeczy z krzywym nosem
..., a wynika z wew. budowy narządów nosa?

9. Data: 2010-11-10 14:43:00

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10-11-2010 15:17, LUKAS pisze:
> [...]
> skrzywiony. Czy tez krzywa przegroda nie ma nic do rzeczy z krzywym nosem
> ..., a wynika z wew. budowy narządów nosa?

Jedno z drugiem może być związane, ale nie musi.
Tylko na "żywym organizmie" da się stwierdzić od czego nos jest krzywy.
Pytanie raczej do Twojego chirurga.

--
Maddy

10. Data: 2010-11-10 16:35:54

Od: Tułmacz <Tułmacz4uinglish@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedno z drugiem może być związane, ale nie musi.

dokładnie. Np u mojego kolegi po fahu
http://www.kobylniki.win.pl/personel.php zamawiasz poprawę platyczno nosa, a
przegroda gratis

jk

TENS - jaki prąd?
Usunięcie dwóch ósemek naraz
Re: Mikroomdlenia
co zdrowego można zjeźć w restauracji innej niż inne
Zmiana w trzonie C7 (11mm), jak rozsądnie zdiagnozować?