Usunięcie dwóch ósemek naraz

1. Data: 2010-11-08 20:08:24

Temat: Usunięcie dwóch ósemek naraz
Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Syn ma niespełna 16 lat i ortodonta zalecił usunięcie dwóch dolnych ósemek.
Zęby jeszcze nie są wyrżnięte i są całkowicie schowane w dziąsłach, ale na
RTG wyglądają na normalne duże zęby.
Czy ktoś przerabiał usuwanie dwóch takich zębów naraz w znieczuleniu
miejscowym?
Nie chcemy robić tego usuwania na dwa razy.
Jacek

2. Data: 2010-11-08 20:23:52

Temat: Re: Usunięcie dwóch ósemek naraz
Od: Tułmacz <Tułmacz4uinglish@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chcemy robić tego usuwania na dwa razy.

możecie po prostu zaryzykowac życie syna.
Tego nikt rosondny nie robi na raz

dr jk

3. Data: 2010-11-08 20:52:54

Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> miejscowym?
> Nie chcemy robić tego usuwania na dwa razy.

Usuwanie naraz 2 to katastrofa skutki mogą być opłakane
Mam pytanie dlaczego pan chce usunąć naraz dwa zęby

4. Data: 2010-11-08 20:58:37

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ósemki wyrastają pod kątem i spowodują w niedalekiej przyszłości
wykrzywienia zgryzu.
Dlatego trzeba je usunąć zanim się jeszcze nie wyrżnęły.
Jacek

5. Data: 2010-11-08 22:51:07

Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> miejscowym?
> Nie chcemy robić tego usuwania na dwa razy.

Najlepiej usuwać pojedyńczo
koniecznie w szpitalu lub na klinice

6. Data: 2010-11-09 00:56:29

Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej usuwać pojedyńczo
> koniecznie w szpitalu lub na klinice

Dlaczego usuniecie dwoch osemek jednoczesnie moze miec takie powazne skutki?
Rozumiem, ze bedzie wiekszy bol po wszystkim oraz spore utrudnienie
przy jedzeniu ale co wiecej?
(mysle o usuwaniu w klinice)

7. Data: 2010-11-09 05:54:47

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skutki?
> Rozumiem, ze bedzie wiekszy bol po wszystkim oraz spore utrudnienie

Oni sobie jaja robią ;-)

--
Mateusz Bogusz

8. Data: 2010-11-09 08:37:00

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lis, 21:08, "Jacek" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
> miejscowym?
> Nie chcemy robić tego usuwania na dwa razy.

Dlaczego chce chce mieć wyrwane
oba jednego dnia?
Licz się z tym, ze to nie będzie typowe
wyrwanie zęba i "stulenie" gazikiem
dziury po nim. Chirurg stomatolog będzie mu
musiał rozciąć dziąsło, wyrwać ząb a potem zszyć.
Zabieg jest dość poważny, zwykli dentyści bardzo często nie
podejmują się tego zabiegu. Doprawdy kiepski pomysł żeby
dzieciaka narażać na taki ból jednego dnia. Przy czym ból
na drugi dzień nie minie a potem zdjęcie szwów. Zastanów
sie jeszcze.

9. Data: 2010-11-09 09:12:46

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, wiem.
Syn też ma świadomość tego, co go czeka i dlatego woli mieć usunięte dwa za
jednym cierpieniem.
Do tego dochodzi jeszcze nieobecność w szkole (a jest to 3 kl. gimnazjum).
Przy zabiegu powiedzmy koło 20 grudnia moglibyśmy liczyć na powrót do formy
i do szkoły po nowym roku.
Czy tego typu zabieg robić w prywatnym gabinecie z renomą, czy nastawić się
na jakąś klinikę i NFOZ?
Jacek

10. Data: 2010-11-09 09:29:27

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lis, 10:12, "Jacek" <m...@g...pl> wrote:
> Wiem, wiem.
> Syn te ma wiadomo tego, co go czeka i dlatego woli mie usuni te dwa za
> jednym cierpieniem.
> Do tego dochodzi jeszcze nieobecno w szkole (a jest to 3 kl. gimnazjum).
> Przy zabiegu powiedzmy ko o 20 grudnia mogliby my liczy na powr t do formy
> i do szko y po nowym roku.
> Czy tego typu zabieg robi w prywatnym gabinecie z renom , czy nastawi si
> na jak klinik i NFOZ?
> Jacek

Nie mam pojęcia. Ja robiłam prywatnie w normalnym
gabinecie na normalnym fotelu 200zl za ząb. Potem
wstałam i wyszłam i jechałam samochodem choc z
trzęsącymi się nogami.
Jeszcze dla jasności. Sam zabieg, rzecz jasna nie boli, ponieważ
jest wykonany pod znieczuleniem, ale to jednak dość duża ingerencje
w jamie i tkankach stąd potem gdy znieczulenie
przestaje działać - boli i trzeba ostrożnie jeść. Mając jedną stronę
"rozbebraną" może w miarę bezinwazyjnie jeść drugą, gorzej jak
ranki bedzie mial po obydwu stronach. No niby przez kilka dni diety to
jeszcze
nikt nie kojknął, ale... ja bym wolała w dwóch etapach.

Re: Mikroomdlenia
co zdrowego można zjeźć w restauracji innej niż inne
Zmiana w trzonie C7 (11mm), jak rozsądnie zdiagnozować?
Całkiem przypadkiem
Witam.