TENS - jaki prąd?

1. Data: 2010-11-09 17:34:03

Temat: TENS - jaki prąd?
Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jakiego maksymalnego prądu powinno się używać podczas zabiegu TENS? Mam
obawy czy mnie nie za mocno torturują :P.

Pzdr.
M.

2. Data: 2010-11-09 18:25:00

Temat: Re: TENS - jaki prąd?
Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marian Paździoch napisał:
> Witam,
> jakiego maksymalnego pr?du powinno sie u?ywaae podczas zabiegu TENS? Mam
> obawy czy mnie nie za mocno torturuj? :P.
>
> Pzdr.
> M.

Z tego co wiem to prąd nie powinien przekraczać 5000 amper, a napięcie
max 10 000 V

3. Data: 2010-11-09 19:51:16

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam,
>jakiego maksymalnego prądu powinno się używać podczas zabiegu TENS? Mam
>obawy czy mnie nie za mocno torturują :P.

bez obaw....to tylko ty jestes mieczak

4. Data: 2010-11-09 21:01:39

Od: Toitoi Base Manager <m...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-09 18:34, Marian Paździoch pisze:
> [...]
> jakiego maksymalnego prądu powinno się używać podczas zabiegu TENS? Mam
> obawy czy mnie nie za mocno torturują :P.

ten prąd jest taki duży, że...ja pierdole!

5. Data: 2010-11-10 18:42:49

Od: Toitoi Base Manager <m...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-09 23:50, Domino Jachaś pisze:
> Użytkownik "Toitoi Base Manager"<m...@t...com> napisał w
> wiadomości news:SEiCo.36720$qS7.25497@newsfe13.ams2...

> czyli robi ludziom krzywdę czy jak mam to rozumieć ?

nie, ludziom nie robi. Jest to prąd bakterioBIJczy, który bije bakterie,
lecz ich nie zabija, a to w celu poznawczym
dziękuję za uwagę

Usunięcie dwóch ósemek naraz
Re: Mikroomdlenia
co zdrowego można zjeźć w restauracji innej niż inne
Zmiana w trzonie C7 (11mm), jak rozsądnie zdiagnozować?
Całkiem przypadkiem