Re: Mikroomdlenia

1. Data: 2010-11-08 17:22:13

Temat: Re: Mikroomdlenia
Od: PALETUM <1...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/11/2010 09:05, Lebowski pisze:
> [...]
> I tak ostatnie 3-4 godziny podrozy, choc droga i pogoda byly dobre.
> W dodatku po powrocie wcale mi to nie przeszlo.
> Do wieczora mialem takie sekundowe utraty jakby swiadomosci pare razy na
> minute i dzis po dobrze przespanej nocy jest to samo.
> Troche juz moze rzadziej i glownie w ruch, ale nadal mam te mikroomdlenia.
> WTF?
> Ktos juz moze mial lub slyszal o czyms takim?
>
> PS
> Troche tez zesztywnialem w tym samochodzie, wiec ktos moze ma opracowana
> jakas w miare kompleksowa gimnastyke rozciagajaca poranna?

kawa wypłukuje potas z organizmu, który jest bardzo potrzebny twojemu
sercu, oraz magnez.
niedobór potasu i magnezu powoduje początkowo zmęczenie
lepiej zaopatrz się w oba + vit. B5 na lepsze wchłanianie(zapytaj w
apteca o zestaw - potas + magnez + B5)
czasem pomaga też wapno (na omdlenia), ale nie wolno tych leków łączyć z
innymi , neutralizują
po kilku dniach powinno pomóc, no i oczywiście mniej kawy i RedBulli
Jeśli to nie pomoże to tylko i wyłącznie lekarz

2. Data: 2010-11-08 18:10:56

Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PALETUM <1...@o...pl> napisał(a):

> [...]

Witam
Przyczyn może być kilka
- niskie cisnienie
- kłopoty z kregosłupem
- braki potasu i magnezu
sprawe nalezy załatwić z lekarzem najlepiej neurologa

3. Data: 2010-11-08 20:23:50

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lis, 21:19, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> Chyba troche za bardzo zasugerowaliscie sie wszyscy ta kawa.
> Pije jej 1 max 2 na podroz, czyli na dzien, tyle ze sobie ja powoli
> sacze w samochodzie z podrecznego termokubka.
> RedBulli itp. nie pijam wogole.
> W fastfoodach praktycznie sie nie stoluje.
> Odzywiam sie dosc zdrowo. Zamiast kartofli zawsze biore dodatkowa
> surowke ze swiezych warzyw.
> Uzupelnie sobie ten potas i magnez po kawie, ale to chyba nie to.
> Zastanawiam sie, jakby co, to do kogo isc sie przebadac i na co?

Koniecznie cito! neurolog.

co zdrowego można zjeźć w restauracji innej niż inne
Zmiana w trzonie C7 (11mm), jak rozsądnie zdiagnozować?
Całkiem przypadkiem
Witam.
nie jestem ubezpieczony