Żaden magnez na mnie nie działa. Co zrobić?

1. Data: 2010-11-14 01:17:26

Temat: Żaden magnez na mnie nie działa. Co zrobić?
Od: Tymoteusz <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam wielkie problemy z brakami magnezu. Niemalże co chwilę miewam
mniejsze lub większe skurcze mięśni, a co gorsza cierpię na dużą
arytmię i braki pierwiastka źle odbijają się na moim sercu.

Potrzebuję czegoś lepiej przyswajalnego od Chela Magnezu. Niestety
nawet ich Forte Shot, który jest w płynie i zawiera końską dawkę
magnezu nie uzupełnia mi braków. Czy istnieje jakikolwiek specyfik,
który jest lepiej przyswajalny?

A może coś nie tak jest z moim zdrowiem, że magnez się nie przyswaja?
Mówiłem wielu lekarzom o tych problemach, ale żaden nic
konstruktywnego nie zaproponował. Same badania krwi zawsze wykazują
magnez w normie. Zakładam jednak, że są nieprecyzyjne ze względu na
liczne skurcze mięśni - a im ich więcej, tym więcej mam objawów
arytmii.

Z góry bardzo dziękuję za wszelkie porady.

Pozdrawiam Was. :)

2. Data: 2010-11-14 01:30:07

Temat: Re: Żaden magnez na mnie nie działa. Co zrobić?
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-14 02:17, Tymoteusz pisze:
> [...]
> liczne skurcze mięśni - a im ich więcej, tym więcej mam objawów
> arytmii.
>
> Z góry bardzo dziękuję za wszelkie porady.

Tu sobie wybierz co Ci najbardziej pasuje. Jest tego sporo:
http://www.doz.pl/szukaj/s0-Magnez,apteka
Ja miałam jakiś, ale mi się teraz skończył i nie mogę podać konkretnej
nazwy.

--
animka

3. Data: 2010-11-14 01:35:27

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-14 02:27, Domino Jachaś pisze:
> poranny onanizm wzmacnia oraganizm

Bo nie masz faceta w łóżku obok siebie?

--
animka

4. Data: 2010-11-14 07:22:55

Od: Tułmacz <Tułmacz4uinglish@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tu sobie wybierz co Ci najbardziej pasuje. Jest tego sporo:

nie słuchaj animiki-trola.

Masz skurcz -wypij sok pomidorowy. Działa
Przysfajalność sztucznego magnezu jest na poziomie 3-4%. Bieżesz więcej,
więcej wydalasz.
W przypadku naturaklnych żródeł do 60%

dr jk

5. Data: 2010-11-14 07:40:53

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lis, 02:17, Tymoteusz <h...@g...com> wrote:
> [...]
> liczne skurcze mięśni - a im ich więcej, tym więcej mam objawów
> arytmii.
>
> Z góry bardzo dziękuję za wszelkie porady.

Potas a nie magnez. Zrób potas.

6. Data: 2010-11-14 09:19:35

Od: Tułmacz <Tułmacz4uinglish@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 60% gówna

oczywiście...
też jestes lekarzem?
a tu wiencej o gównie:
"Duże ilości potasui magnezu zawierają na przykład sok pomidorowy i banany.
Magnez zawarty jest między innymi w czekoladzie. Z kolei kawa może powodować
spadek stężenia magnezu"

http://www.kardiolo.pl/aspargin.htm

7. Data: 2010-11-14 13:53:55

Od: Tułmacz <Tułmacz4uinglish@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przyjacielu drogi jak ja studiowałem medycynę

hyba 2tyg

PLONK

jk

8. Data: 2010-11-14 14:27:24

Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> liczne skurcze mięśni - a im ich więcej, tym więcej mam objawów
> arytmii.
>
> Z góry bardzo dziękuję za wszelkie porady.

oj, jak widzę z opisu to nie magnezu, a potasu ci brakuje :)
Możesz używać Aspargin, który zawiera zarówno magnez jak i potas.
pozdrawiam
Kamil

9. Data: 2010-11-14 15:01:13

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-14 08:22, Tułmacz pisze:

> [...]
>
> Masz skurcz -wypij sok pomidorowy. Działa
> Przysfajalność sztucznego magnezu jest na poziomie 3-4%. Bieżesz więcej,

Tłumoku kolino. Jeszcze trochę i stracisz internet. Skończy się to
zmienianie nickow i pisanie z bykami.

--
animka

10. Data: 2010-11-14 15:02:12

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cinews:ibo9j9$8pg$1@news.onet.pl...

> [...]
> Ty m wi e na g wno PAPA
> widomo, e potas jest aktywatorem enzym w, oraz podwy sza stopie uwodnienia
> koloid w kom rkowych, jest rzecz wiadom , e niedob r tego pierwiastka w
> organi mie powoduje jego og lne os abienie oraz zmniejsza kurczliwo
> mi nia sercowego, mi nie szkieletowe i g adkie r wnie s os abione je eli
> masz niedobory potasu
> a je li chodzi o banany pomidory i inne naturalne g wna to nigdy
> przyswajalno nie b dzie tak du a jak zawarta w produktach
> farmaceutycznych,
> przesta by TROLEM bo masz do czynienia z prawdziwym fachowcem

I jako prawdziwy fachofiec, na początek odpowiadasz, że:
"poranny onanizm wzmacnia organizm" ?
Fascynujące, jak wysoki poziom bioetyki przejawiasz fachofcu.

czy wiecie że...
Jak działają antydepresanty?
Aparat do napromieniowań UV?
Operacja tętniaka serca