Invacare G40

1. Data: 2009-04-09 06:53:20

Temat: Invacare G40
Od: Dorota Nawara <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poszukuję modułu sterującego do wózka Invacare G40. Jak kto ma - niech
sie zgłasza.
Pozdrawiam
Dorota Nawara
aha, musi byś dobry, sprawny, bo popsuty to ja mam :-)

2. Data: 2009-04-16 09:16:23

Temat: Re: Invacare G40
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nawara wrote:

> [...]
> Pozdrawiam
> Dorota Nawara
> aha, musi byś dobry, sprawny, bo popsuty to ja mam :-)

Jesli jest Pani gdzies w okolicach jeleniej gory/zgorzelca to moge pomoc
(oczywiscie za darmo) w naprawie.

Jesli gdzies dalej, to niestety moge pomoc tylko w zdalnej diagnozie
problemu, bardzo pomocne beda zdjecia uszkodzonego modulu (oczywiscie
wnetrza :)

niestety nie jestem w stanie zasponsorowac czesci, ale po ew. znalezieniu
problemu postaram sie wskazac gdzie mozna je samodzielnie zakupic.

nakładki na pedały
Zapraszam
Proszę o pomoc
Zatrudnienie dla ON w samorządach