Irkowi

1. Data: 2004-09-29 19:42:21

Temat: Irkowi
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twój serwer ma "permanent error" i odrzuca listy. :-(((
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2004-09-30 07:36:33

Temat: Re: Irkowi
Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski schrieb:

> Twój serwer ma "permanent error" i odrzuca listy. :-(((
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Tut mir leid! Ja mnie Uta tego nie naprawi, to przestane gotowac i nie
przesadze milinow.

Tak na wszelki wypadek, piszac do mnie nie uzywaj polskich liter, bo
moze to wlasnie przeszkadza temu serweru.

Kresowiec

3. Data: 2004-09-30 16:31:32

Temat: Odp: Irkowi
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kresowiec <i...@t...de> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:cjgd5o$1q3u$...@u...news.tiscali.de...

> Tak na wszelki wypadek, piszac do mnie nie uzywaj polskich liter, bo
> moze to wlasnie przeszkadza temu serweru.

Tys Zablocki chyba juz calkiem spsial, ze po szwabsku kazesz mi pisac i
polszczyzny sie wyrzekac. Jakies bisurmanskie obyczaje chcesz wprowadzac.
Nie ze mna te numery Brunner. :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2004-09-30 18:20:11

Temat: Re: Odp: Irkowi
Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski schrieb:

> Tys Zablocki chyba juz calkiem spsial, ze po szwabsku kazesz mi pisac i
> polszczyzny sie wyrzekac. Jakies bisurmanskie obyczaje chcesz wprowadzac.
> [...]

Piszesz z pepka swiata czy tez Lublin zrobiono kulturalna stolica
Polski? Czasy kiedy polski uchodzil za lingua franca dawno minely. Kiedy
to bylo mogles przeczytac w dodatku do przedostatniej Polityki. Ja tylko
grzecznie prosze, bo zauwazylem, ze listy z polskimi trzcionkami sa
przez serwery traktowane jako spam. Do USA bez wizy tez nie polecisz i
co? Tez protestujesz, czy namasciwszy sie wazelina popierasz interwencje
w Iraku? Slowem: mniej proporcjum, Mosci Panie, bo jak nie to nigdy,
przenigdy zadnej nalewki nie nazwe Twoim imieniem.

I.

5. Data: 2004-10-01 00:25:36

Temat: Odp: Odp: Irkowi
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kresowiec <i...@t...de> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:cjhisl$236o$...@u...news.tiscali.de...

> Janusz Czapski schrieb:

Co za schrieb, co za schrieb???

> Piszesz z pepka swiata

Oczywiscie!! :-)

. Ja tylko > grzecznie prosze, bo zauwazylem, ze listy z polskimi
trzcionkami sa
> przez serwery traktowane jako spam.

No to ladnie nas ci Germanie traktuja. I Ty sie z tym godzisz?????

Do USA bez wizy tez nie polecisz i > co?

A po co mialbym tam latac??? Zle mi tu czy co?

Tez protestujesz, czy namasciwszy sie wazelina popierasz interwencje
> w Iraku?

A co ma piernik do wiatraka???? Naleweczki degustujesz w nadmiarze?

Slowem: mniej proporcjum, Mosci Panie, bo jak nie to nigdy,
> przenigdy zadnej nalewki nie nazwe Twoim imieniem.

Przekupic mnie chcesz bym z polszczyzny zrezygnowal? A nie doczekanie
Twoje!!!
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2004-10-02 06:45:24

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski schrieb:

> Twój serwer ma "permanent error" i odrzuca listy. :-(((
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Odpisuje, prosze, jedynie na moj adres pod "web.de"

I.

7. Data: 2004-10-02 18:40:04

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec wrote:

> [...]

bisurman to po szwabsku ani w zab, panie dzieju...

metafory historyczne Ci sie pokicialy :))

> Slowem: mniej proporcjum, Mosci Panie, bo jak nie to nigdy,
> przenigdy zadnej nalewki nie nazwe Twoim imieniem.
>
> I.

Irek 2:1 (moim zdaniem)

MB

jakieś larwy