Moj nieszczesny trawnik

1. Data: 2004-09-29 20:32:21

Temat: Moj nieszczesny trawnik
Od: "Sylwia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moze mi jakos pomozecie, mam przed domem niewielki trawnik, ktory co roku
jest niszczony przez kreta(y) i nornice. Juz nie wiem co mam robic, dzieki
kretowi "odzyskalam" juz worek ziemi (60l) i mam juz ponownie az 11 kopcow
ziemi. Jak tak dalej pojdzie to nie dlugo trawnik mi sie zapadnie. Jak dotad
nie pomogly zadne pulapki ani swiece dymne, srodki chemiczne tez nie. Moze
ktos z was ma jakis sprawdzony sposob? Dodam, ze przez caly czas sa
powsadzane butelki na metalowych pretach.
Pozdrawiam
Sylwia

2. Data: 2004-09-30 07:14:01

Temat: Re: Moj nieszczesny trawnik
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakiś czas temu ktoś opisywał pułapki na krety. Plastykowe rury, do których
wchodzą krety - potem wywozisz zwierzaka o 10 km dalej i wypuszczasz w polu.
Wyłapać trzeba cała rodzinkę. Podobno to najskuteczniejszy sposób.

Robert

3. Data: 2004-09-30 09:46:17

Od: "Sylwia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje to sa chyba jakies szkolone bo to na nich tez nie dziala, omijaja je.

4. Data: 2004-09-30 12:55:32

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

a masz kota?

Robert

5. Data: 2004-09-30 16:36:23

Od: "Zenek" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinnaś kupić na allegro urządzenie , które nazywa się ANTYKRET 2 !

6. Data: 2004-09-30 19:11:59

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cjgkc5$m6i$...@a...news.tpi.pl,
Od: Sylwia <t...@p...onet.pl>
Było:
> Moje to sa chyba jakies szkolone bo to na nich tez nie dziala,
> omijaja je.

Tak jak 'rpm' jestem za kotem :-) On co najmniej przepłoszy.
Inny sposób to skalniak :D żaden kret tego nie ruszy a będzie oryginalnie.
Trawę przed domem mają wszyscy ;-) a ty będziesz mieć żwir i kamyki ... i
kamulce !

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

7. Data: 2004-10-03 01:51:24

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"rpm" <r...@a...pl> wrote in message news:cjgbnt$89m$1@opal.futuro.pl...
> jakiś czas temu ktoś opisywał pułapki na krety. Plastykowe rury, do których
> wchodzą krety - potem wywozisz zwierzaka o 10 km dalej i wypuszczasz w polu.

Poprawka - nie wypuszczasz w polu, tylko dajesz tym, ktorzy narzekaja na pedraki.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2004-10-03 01:59:44

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:wWI7d.172283$787.66440@fe2.columbus.rr.com...
> "rpm" <r...@a...pl> wrote in message
>
> Poprawka - nie wypuszczasz w polu, tylko dajesz tym, ktorzy narzekaja na
pedraki.

> Pozdrowienia,
> Michal

oczywiście, przecież jesteśmy grupa wsparcia :))))

pozdr
Ania

Irkowi
jakieś larwy