Paulownia

1. Data: 2004-09-29 21:52:48

Temat: Paulownia
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja paulownia dostała pąki,czy to są pąki kwiatowe?
Czy ona ma zamiar kwitnąć zimą,czy to są pąki na wiosenne
kwitnienie?
Mirzan http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

2. Data: 2004-09-30 06:55:50

Temat: Re: Paulownia
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Moja paulownia dostała pąki,czy to są pąki kwiatowe?
| Czy ona ma zamiar kwitnąć zimą,czy to są pąki na wiosenne
| kwitnienie?

Chyba na wiosenne...piszą przecież, że nie kwitnie u nas, bo przemarza...
I odkryłam, jak to jest z powiękdzaniem - na pojedynczym zdjęciu będąc,
kliknąć raz w rozmiar mały (nic się nie dzieje), następnie raz w rozmiar
oryginalny - i wtedy _wreszcie_ zdjęcie się powiększa!

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-09-30 07:48:30

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Moja paulownia dostała pąki,czy to są pąki kwiatowe?
> Czy ona ma zamiar kwitnąć zimą,czy to są pąki na wiosenne
> kwitnienie?

Sa to paki na wiosenne kwitnienie.

Pozdrawiam,
Bpjea