J.A.V Rostowski

1. Data: 2011-09-16 13:06:31

Temat: J.A.V Rostowski
Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ większość ważnych oficjeli naszej polityki, nie zdyskredytowała
prognozy zagrożeń związanych z konsekwencjami zaburzeń na rynkach
finansowych, zacząłem się zastanawiać nad ewentualną emigracją. Rozważania
ograniczyłem do naszego kontynentu ponieważ obawiam się ekonomicznych
kosztów nostalgii ;) Siłą rzeczy, rozpatrywane warianty musiały więc
dotyczyć tylko państw neutralnych. Finlandię i Szwecję zdyskwalifikowałem za
klimat. Szwajcaria przychylna dla Bagsika prawdopodobnie zdyskwalifikowałaby
mnie. Zostaje więc Austria tylko. Pomimo że jakoś mniej lub bardziej
skutecznie potrafię kaleczyć język niemiecki, nie wyobrażam sobie abym mógł
czynić codziennie. Zostało pogodzić się z dyskomfortem zagrożeń. Wtedy
jednak przpomniała mi się jedna z wakacyjnych eskapad, oszczędzona poprzez
różne geriatyczne zagrożenia.
Eureka, chyba wiem, chciałbym być obywatelem Republiki Zarzeczańskiej :)
której
konstytucja taką możliwość mi gwarantuje i w pozostałych zapisach jest dla
mnnie o wiele bardziej przyjazna i zrozumiała od tej która zapewnia mi
dotychczasowej prawa i obowiązki.

Konstytucja republiki Zarzecza

1. Człowiek ma prawo mieszkać nad Wilenką, a Wilenka przepływać obok
człowieka.
2. Człowiek ma prawo do ciepłej wody, ogrzewania w zimie i do dachu z
dachówek.
3. Człowiek ma prawo umrzeć, ale nie jest to jego obowiązkiem.
4. Człowiek ma prawo do błędów.
5. Człowiek ma prawo do wyjątkowości.
6. Człowiek ma prawo kochać.
7. Człowiek ma prawo być niekochany, ale niekoniecznie.
8. Człowiek ma prawo być nieznany i niewybitny.
9. Człowiek ma prawo do lenistwa i nicnierobienia.
10. Człowiek ma prawo kochać kota i opiekować się nim.
11. Człowiek ma prawo opiekować się psem do końca życia (swego lub psa).
12. Pies ma prawo być psem.
13. Kot nie ma obowiązku kochać swego pana, ale powinien pomóc mu w
trudnej chwili.
14. Człowiek ma prawo czasami nie wiedzieć, czy ma obowiązki.
15. Człowiek ma prawo wątpić, ale nie jest to jego obowiązkiem.
16. Człowiek ma prawo do szczęścia.
17. Człowiek ma prawo do nieszczęścia.
18. Człowiek ma prawo do milczenia.
19. Człowiek ma prawo do wiary.
20. Człowiek nie ma prawa do przemocy.
21. Człowiek ma prawo uświadomić sobie swoją małość i wielkość.
22. Człowiek nie ma prawa porywać się na wieczność.
23. Człowiek ma prawo rozumieć.
24. Człowiek ma prawo niczego nie rozumieć.
25. Człowiek ma prawo być różnej narodowości.
26. Człowiek ma prawo obchodzić swoje urodziny albo ich nie obchodzić.
27. Człowiek powinien pamiętać, jak się nazywa.
28. Człowiek może się dzielić tym, co ma.
29. Człowiek nie może się dzielić tym, czego nie ma.
30. Człowiek ma prawo mieć braci, siostry i rodziców.
31. Człowiek może być wolny.
32. Człowiek jest odpowiedzialny za swoją wolność.
33. Człowiek ma prawo płakać.
34. Człowiek ma prawo być niezrozumianym.
35. Człowiek nie ma prawa zrzucać winy na innych.
36. Człowiek ma prawo do indywidualizmu.
37. Człowiek ma prawo nie mieć żadnych praw.
38. Człowiek ma prawo się nie bać.

NIE ZWYCIĘŻAJ
NIE BROŃ SIĘ
NIE PODDAWAJ SIĘ

pzdr
olo

2. Data: 2011-09-16 20:24:38

Temat: Re: J.A.V Rostowski
Od: "Hanka " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

olo <o...@o...pl> napisał(a):
> Eureka, chyba wiem, chciałbym być obywatelem Republiki Zarzeczańskiej :)

Wcale się nie dziwię :)

A szczególnie dlatego, że:

> [...]
> 20. Człowiek nie ma prawa do przemocy.
> 32. Człowiek jest odpowiedzialny za swoją wolność.
> 35. Człowiek nie ma prawa zrzucać winy na innych.

To ostatnie dedykuję nieuspokojonej Ikselce ;)

3. Data: 2011-09-16 21:49:55

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka "

> Wcale się nie dziwię :)
>
> A szczególnie dlatego, że:

> To ostatnie dedykuję nieuspokojonej Ikselce ;)

No i jeszcze bardzo spodobało mi się stanowisko negocjacyjne republiki w
rozmowach z MKOI. Uzależnia ona udział reprezentacji republiki w igrzyskach
olimpijskich od zmiany naczelnej dewizy imprezy z Citius-Altius-Fortius na
Wolniej-Niżej-Słabiej. Zwietrzyłem tutaj szansę na swoje olimpijskie laury
;)

pzdr
olo

4. Data: 2011-09-16 22:08:13

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Wrz, 23:49, "olo" <o...@o...pl> wrote:

> [...]
> Wolniej-Niżej-Słabiej. Zwietrzyłem tutaj szansę na swoje olimpijskie laury

Zdradź nam jeszcze, w jakiej dyscyplinie :)

5. Data: 2011-09-17 09:53:46

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <

>Zdradź nam jeszcze, w jakiej dyscyplinie :)
Moje szkolne sukcesy predydtynowałyby mnie wdyscyplinach związanych zr
ysunkami lub muzyką ;) Może w pieśni biesiadnej ;)

pzdr
olo

6. Data: 2011-09-17 10:22:38

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Wrz, 11:53, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> Moje szkolne sukcesy predystynowałyby mnie w dyscyplinach związanych z
> rysunkami lub muzyką ;) Może w pieśni biesiadnej ;)

Aha.
No to musimy zgłosić do MKOl nową dyscyplinę :)
Special for You ;)

7. Data: 2011-09-17 12:29:52

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka"

>Aha.
>No to musimy zgłosić do MKOl nową dyscyplinę :)
>Special for You ;)
Raczej pro publico bono, ale poproszę jeszcze o perseidy w scenografii
zawodów w tej dyscyplinie ;)

pzdr
olo

8. Data: 2011-09-17 12:59:10

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Wrz, 14:29, "olo" <o...@o...pl> wrote:

> ale poproszę jeszcze o perseidy w scenografii
> zawodów w tej dyscyplinie ;)

Omatko, wiesz z czym mi się ta "pieśń biesiadna"
i perseidy - skojarzyły?...

No nie, nie przejdzie mi to przez palce. :)

9. Data: 2011-09-17 14:05:56

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka"

>Omatko, wiesz z czym mi się ta "pieśń biesiadna"
>i perseidy - skojarzyły?...

Pisz, homo sum....

pzdr
olo

10. Data: 2011-09-17 16:18:26

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Wrz, 16:05, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka"
> Pisz, homo sum....

No dobra - już przećwiczyłam palce w innym wątku.
Pieśń biesiadna + perseidy = majteczki w gwiazdeczki.
Albo coś koło tego ;)

Re: Stereo do 1500?? Jakieś pomysły?
Call to depoliticize the science as the objective activity ( follow up to Ayan Rand)
GMO a własność
Kazik przejrzał
Kary cielesne