Kazik przejrzał

1. Data: 2011-09-12 17:29:20

Temat: Kazik przejrzał
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"- Lech Kaczyński powinien mieć pomnik w Warszawie?
- Oczywiście, że powinien. Bez względu na opinie o nim ? zginął na
posterunku, pełniąc obowiązki głowy państwa, a nie u siebie na działce,
zabijając się szpadlem. A poza tym ? czy nam się to podoba czy nie ? był
najlepszym prezydentem Polski ostatniego 20-lecia. Bo kto, jeśli nie on?
Jaruzelski? Wałęsa? Nie wygłupiajmy się... A może Kwaśniewski, który do
Charkowa, na groby polskich żołnierzy pojechał pijany? Długo nie
dostrzegałem niestosowności tej sytuacji. Do czasu, aż uświadomiłem sobie
taką rzecz: a jakby to prezydent Izraela przyjechał do Auschwitz i się
zataczał?
- A Bronisław Komorowski?
- Jaki jest, każdy widzi... (śmiech). Kaczyńskiemu ten pomnik się należy.

- Głosowałeś w ostatnich wyborach na PO.
- Głosowałem, ale z własnej ignorancji i z ulegania baraniej panice -
ulegając panice antypisowskiej. Tego żałuję. Daleki jestem od tego, by w
czambuł potępiać rządy PiS. Dla mnie i dla mojej kieszeni to był bardzo
dobry czas. Znieśli podatek od darowizny, od spadku, zmniejszyli dochodowy.
Niestety kompletnie nie umieli sobie poradzić z wizerunkiem w mediach,
czego i ja jestem najlepszym dowodem, widząc w nich wcielone zło. Ale ja to
głupek jestem.

- A co jest największym błędem obecnego rządu?
- Wszystko. Niedotrzymanie ani jednej obietnicy wyborczej. Obiecywanie
gruszek na wierzbie należy oczywiście do emploi zawodu polityka, ale PO
zachowała się kompletnie cynicznie. A rząd popełnia gafę za gafą. Ot,
choćby ostatnio wyczytałem, że w aferze hazardowej są wprawdzie jakieś
dowody, ale nie takie, żeby postawić zarzuty... Czytaj: Miro i Zbycho coś
broili, ale się im upiecze, bo ich osłaniają koledzy. Próba kupienia
ustawy, bo z tym mieliśmy do czynienia w tej aferze, czyli sytuacja
analogiczna do tej, która rozwaliła rząd Millera, teraz ma ujść na sucho. W
zamian za to tłuszcza dostaje co raz to nowe elementy igrzysk, jak
kastrowanie pedofili, walka z dopalaczami i kibicami. Mówię kibicami, bo
nie uznaję dychotomii kibol-kibic."

http://j.mp/rjtEF2

2. Data: 2011-09-12 18:59:45

Temat: Re: Kazik przejrzał
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Sep 2011 19:29:20 +0200, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> [...]
> zamian za to tłuszcza dostaje co raz to nowe elementy igrzysk, jak
> kastrowanie pedofili, walka z dopalaczami i kibicami. Mówię kibicami, bo

Chyba polubię Kazika. Wg mnie on po prostu DOJrzał, oprócz tego, że
przejrzał.
--
XL

3. Data: 2011-09-12 19:01:21

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> [...]
> zamian za to tłuszcza dostaje co raz to nowe elementy igrzysk, jak
> kastrowanie pedofili, walka z dopalaczami i kibicami. Mówię kibicami, bo

Kazik po prostu zglupial.

i,

4. Data: 2011-09-12 20:04:22

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Wrz, 19:29, Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>
wrote:

> http://j.mp/rjtEF2

Z okazji zbliżających się wyborów należy się spodziewać
wysypu różnych takich kfiatkuf.
A raczej chorągiewek.

5. Data: 2011-09-13 05:57:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...
wrote:

> [...]

O, tearaz kaziki wskazujom droge, a moze wojewidzkie tesz? a moze dody?

>Z okazji zbliżających się wyborów należy się spodziewać
>wysypu różnych takich kfiatkuf.
>A raczej chorągiewek.

Suchar.

6. Data: 2011-09-13 06:05:51

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-12 22:04, Hanka pisze:

> Z okazji zbliżających się wyborów należy się spodziewać
> wysypu różnych takich kfiatkuf.

Dla mnie Kaczynscy zdyskredytowali sie jako politycy holubiac Lepera z
dzisiatkami zarzutow bezsilnego wymiaru sprawiedliwosci jako ministra.
Obecny natomiast dopiero niedawno, oddajac hold zmarlemu razem z
pedofilem sciganym na calym swiecie i ostentacyjnie szczajac na
ekstradycje, ktora byla jego psim obowiazkiem.
I nie pomoze tu ani Kazik, ani nawet Benedykt.

7. Data: 2011-09-13 06:36:17

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Nowy lepszy tren R wylazło do ludzi i marudzi:

> http://j.mp/rjtEF2

To ten, co twierdził, że wszyscy artyści to prostytutki"?
No... rację ma chłopak.

Qra

8. Data: 2011-09-13 06:40:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Nowy lepszy tren R wylazło do ludzi i marudzi:

> To ten, co twierdził, że wszyscy artyści to prostytutki"?
> No... rację ma chłopak.

Ba on tesz o ksiendzach proboszczach nieladnie spiewal, pewnie mu siem
odmienilo.

9. Data: 2011-09-13 07:23:56

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-12 20:59, Ikselka pisze:
> Chyba polubię Kazika. Wg mnie on po prostu DOJrzał, oprócz tego, że
> przejrzał.

Ja tam go nie polubię bo promuje DRM.

10. Data: 2011-09-13 10:09:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Sep 2011 09:23:56 +0200, zdumiony napisał(a):

> Ja tam go nie polubię bo promuje DRM.

Który?
http://pl.wikipedia.org/wiki/DRM
:-)
--
XL

Kary cielesne
Niechybnie idzie ku lepszemu
Jak działa reklama czyli sukces sprzedażowy srajtaśmy.
Wywiad z Pakosińską.
Re: Kary cielesne