Kazik przejrzał

71. Data: 2011-10-02 15:18:38

Temat: Re: Kazik przejrzał
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j5s4gh$nlf$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
says...

c.googlegroups.com...

> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,10361
332,Kazik_odpowiada_Kaczynskiemu___Spora_nadinterpre
tacja.html

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

A kim jest Kazik i Kaczyński???? ;>>>

PF

72. Data: 2011-10-02 19:06:03

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisałem o tym, jak wypowiedź Kazika wygląda z perspektywy mojej, czyli
> osoby niezaangażowanej (jak mi się wydaje). Zasadniczo obydwu panów,
> włącznie z ich świtą i mediami ich pokazującymi bym ... ;) Tu już jestem
> zaangażowany, ale to nie to samo co zaangażowanie w ich wzajemne
> przepychanki.
> Tak tylko tłumaczę, bo mam wrażenie że Twoja odpowiedź nijak nie przystaje
> do tego co miałem na myśli mówiąc to co pisałem ;)

No to nieprzystających wypowiedzi ciąg dalszy:

100 lat po zbóju, PD :)))

73. Data: 2011-10-03 20:58:49

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zazolty pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> No to nieprzystających wypowiedzi ciąg dalszy:
>
> 100 lat po zbóju, PD :)))

.... byle nie w trzeźwości - dzięki ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Kary cielesne
Niechybnie idzie ku lepszemu
Jak działa reklama czyli sukces sprzedażowy srajtaśmy.
Wywiad z Pakosińską.
Re: Kary cielesne