Kary cielesne

1. Data: 2011-09-12 07:03:16

Temat: Kary cielesne
Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Lebowski"

>hehe, jasne, racjonalizuj sobie.
>Niestety, jestes klasyczna swinia emocjonalna, ktora nie potrafi
>uszanowac czyichs kontrargumentow, gdy sie jemu nie podobaja.
>Cywilizowani ludzie pisza wtedy po prostu protokol rozbieznosci
Proszę bardzo
Protokół rozbieżności.
Nie można uzasadniać wyższym lub jakimkolwiek innym dobrem, naruszania
nietykalności cielesnej innego człowieka. Osoby, święcie przekonane
o dobrze zarówno swoim jak i swoich ofiar są przestępcami. Osoby
przychylnie kibicujące takim przestępcom są winne podżegania do
przestepstwa.
Obawiam się że czesto, niezdolnymi do refleksji że w roli ofiary
mogłoby być na przykład ich dziecko.
Koniec protokołu.

EOT
olo

2. Data: 2011-09-12 07:24:31

Temat: Re: Kary cielesne
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-12 09:03, olo pisze:

> [...]
> przestepstwa.
> Obawiam się że czesto, niezdolnymi do refleksji że w roli ofiary

Idziesz do dentysty na kontrol i dostajesz informacje, ze jest 1 zabek
do leczenia. Spokojnie wiec sobie lezysz, a tu ci dentysta dowierca sie
do nerwu.
Albo do lekarza. Pielegniarka milo sie usmiecha, tu temperaturka,
cisnienie, az nagle bez pytania dobiera sie do zyly i upuszcza ze 3
fiolki krwi.
Nikt nikogo sie nie pyta, nie uprzedza o zakresie ingerencji, ale nikt
ich jakosc nie sciga za naruszenie nietykalnosci.
W tym przypadku przyszla kobieta do domu, poczula sie na tyle
bezpiecznie, ze pozwolila sobie na utrate kontroli i maz dal jej klapsa.
Klapsa, a nie wybil zeby czy zlamal nos.
Jakby sie zakrztusila i walnal by ja w plecy czy scisnal, to tez mialaby
isc na policje i doniesz na niego?
Wez zesz odnies ten swoj belkot do jakichs konkretnych realiow.
Poza tym ten twoj gwoniarski eot to sobie w buty wsadz czubie.
plonk

3. Data: 2011-09-12 07:47:21

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski"

> [...]
> Wez zesz odnies ten swoj belkot do jakichs konkretnych realiow.
> Poza tym ten twoj gwoniarski eot to sobie w buty wsadz czubie.

Jasne, jasne idź sobie z dzieckiem do psychoterapety ze szkoły Andrzeja S.

pzdr
olo

4. Data: 2011-09-12 07:53:41

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Wrz, 09:03, "olo" <o...@o...pl> wrote:

> [...]
> przestepstwa.
> Obawiam się że czesto, niezdolnymi do refleksji że w roli ofiary

A ja, obawiam się, że adresat protokołu ma na tyle
skażone postrzeganie świata innego niż jego świat
- najlepszy i najmądrzejszy, bo wykreowany właśnie
za pomocą razów i przemocy fizycznej - iż nie dotrą
doń żadne protokoły, argumenty czy tłumaczenia..

5. Data: 2011-09-12 08:06:54

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-12 09:53, Hanka pisze:

> [...]
> za pomocą razów i przemocy fizycznej - iż nie dotrą
> doń żadne protokoły, argumenty czy tłumaczenia..

Ale nie podasz zadnej wymiernej straty, ktora odniosla ta rzekoma ofiara
przemocy, prawda?
Problem z wami humanistami jest taki, ze posiadacie glowe pewna roznej
sieczki, ktorej jednak nie mozecie poddac zadnej weryfikacji czy uzyc do
sformuowania jakiegos wniosku, a gdy stajecie w obliczu informacji zgola
odmiennej niz ta, ktora juz posiadacie na dany temat, to potrafiicie ja
juz tylko odrzucic.
W dodatku nie potraficie stopniowac, ani zla, ani dobra.

6. Data: 2011-09-12 08:07:23

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

olo pisze:
> Użytkownik "Lebowski"

> Jasne, jasne idź sobie z dzieckiem do psychoterapety ze szkoły Andrzeja S.

Czego Ty wymagasz od gościa, który idzie na kontrol. Pewnie to było
kontrol + alt + dilejt.

--

Paulinka

7. Data: 2011-09-12 08:17:36

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-12 10:07, Paulinka pisze:

> Czego Ty wymagasz od gościa, który idzie na kontrol. Pewnie to było
> kontrol + alt + dilejt.

No popacz, wreszcie po ogolniaku jakiegos kolege sobie znalazlas :)
Jako ze jestes poza wszelka klasyfikacja intelektualna, to idz moze
pogadaj z korespondujacymi sobie, albo rozmnoz sie jeszcze jak masz za
duzo czasu ;)

8. Data: 2011-09-12 08:21:29

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka"

> Czego Ty wymagasz od gościa, który idzie na kontrol. Pewnie to było
> kontrol + alt + dilejt.

Szczerze to nie miałem żadnych oczekiwań, natomiast liczyłem skrycie na
ewentualną refleksję u czytelników :)

pzdr
olo

9. Data: 2011-09-12 08:25:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski pisze:

> [...]
> Jako ze jestes poza wszelka klasyfikacja intelektualna, to idz moze
> pogadaj z korespondujacymi sobie, albo rozmnoz sie jeszcze jak masz za

Moje walory intelektualne są akurat na Twój poziom zupełnie
wystarczające geniuszu :)
BTW gdyby kolega olo nie wiedział, to na pl.soc.dzieci pan
Lebowski kwieciście opisywał swoje starania o potomka. Niestety o
efektach tych starań nadal cicho sza.
Być może nadal nie ma komu przyrżnąć.

--

Paulinka

10. Data: 2011-09-12 08:28:07

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Paulinka"

> Szczerze to nie miałem żadnych oczekiwań, natomiast liczyłem skrycie na
> ewentualną refleksję u czytelników :)

Refleksja u czytelników jest m.in. taka: bożesz, kiedy on [olo] już skończy
napędzać koniunkturę :)

Niechybnie idzie ku lepszemu
Jak działa reklama czyli sukces sprzedażowy srajtaśmy.
Wywiad z Pakosińską.
Re: Kary cielesne
Kaczynski..... (link)