Re: Kary cielesne

From: Lebowski <lebowski@*****.net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kary cielesne
Date: Mon, 12 Sep 2011 09:24:31 +0200

W dniu 2011-09-12 09:03, olo pisze:

> Proszę bardzo
> Protokół rozbieżności.
> Nie można uzasadniać wyższym lub jakimkolwiek innym dobrem, naruszania
> nietykalności cielesnej innego człowieka. Osoby, święcie przekonane
> o dobrze zarówno swoim jak i swoich ofiar są przestępcami. Osoby
> przychylnie kibicujące takim przestępcom są winne podżegania do
> przestepstwa.
> Obawiam się że czesto, niezdolnymi do refleksji że w roli ofiary
> mogłoby być na przykład ich dziecko.
> Koniec protokołu.
>
> EOT
> [...]

Idziesz do dentysty na kontrol i dostajesz informacje, ze jest 1 zabek
do leczenia. Spokojnie wiec sobie lezysz, a tu ci dentysta dowierca sie
do nerwu.
Albo do lekarza. Pielegniarka milo sie usmiecha, tu temperaturka,
cisnienie, az nagle bez pytania dobiera sie do zyly i upuszcza ze 3
fiolki krwi.
Nikt nikogo sie nie pyta, nie uprzedza o zakresie ingerencji, ale nikt
ich jakosc nie sciga za naruszenie nietykalnosci.
W tym przypadku przyszla kobieta do domu, poczula sie na tyle
bezpiecznie, ze pozwolila sobie na utrate kontroli i maz dal jej klapsa.
Klapsa, a nie wybil zeby czy zlamal nos.
Jakby sie zakrztusila i walnal by ja w plecy czy scisnal, to tez mialaby
isc na policje i doniesz na niego?
Wez zesz odnies ten swoj belkot do jakichs konkretnych realiow.
Poza tym ten twoj gwoniarski eot to sobie w buty wsadz czubie.
plonk