JAK TO JEST Z GORĄCZKĄ?

1. Data: 2001-01-21 11:44:42

Temat: JAK TO JEST Z GORĄCZKĄ?
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ponizej jakiejs temperatury nie dawac zadnych lekow? chodzi o doroslych
no bo jak to jest z ta temperatura? organizm sie broni
przed infekcja i do jakiegos momentu lepiej nie zbijac? znam takich, co przy
37 stopnia lykaja na noc aspiryne,

--
Rena lub Gregor*

ZAJRZYJ DO MOICH AUKCJI:
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=86312

*) niepotrzebne skreślić :)))

2. Data: 2001-01-21 12:49:10

Temat: Re: JAK TO JEST Z GORĄCZKĄ?
Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@a...net.pl> napisała:

> [...]
>doroslych no bo jak to jest z ta temperatura? organizm sie broni
> przed infekcja i do jakiegos momentu lepiej nie zbijac? znam takich, co

Zasadniczo gorączka jest mechanizmem obronnym organizmu, ale.....
Jak ktoś ma 38 stopni i kupę roboty, to nie będzie się cieszył, że jego
organizm szybciej zwalcza infekcje i przy okazji daje mu nieźle w kość
temperaturką.

Jeśli dobrze znosisz gorączkę (znam takie osoby - np. ja - które normalnie
funkcjonują przy 38 - 38.5) i możesz się wyleżeć, to właź pod kołdrę i nie
zbijaj temperatury do granicy +/- 39 stopni.
Jeśli jest odwrotnie - łyknij paracetamol, aspirynę czy cokolwiek i nie
przejmuj się tym za bardzo :-)

pozdr. i jak najmniej infekcji

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

3. Data: 2001-01-22 20:43:23

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Jan 2001, rena wrote:

> [...]
> no bo jak to jest z ta temperatura? organizm sie broni
> przed infekcja i do jakiegos momentu lepiej nie zbijac? znam takich, co przy

a czy zawsze goraczka jest objawem infekcji - ha, ha - wbrew pozorom
to dobre pytanie

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>