JAKI LEK BEZ RECEPTY??

1. Data: 2003-05-13 22:04:19

Temat: JAKI LEK BEZ RECEPTY??
Od: "KIMI" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Moze to NTG, ale jednak moze mi pomozecie. Chcialabym sie dowiedziec jaki
lek - BEZ RECEPTY!!!- moglabym dostac na tzw. grzybice pochwowa???
Tylko nie Clomatrizolum czy jak go tam zwa- cos skuteczniejszego o ile
istnieje. Nie mam czasu wybrac sie do lekarza po recepte. Z gory dziekuje!!!
POZDRAWIAM Kaska

2. Data: 2003-05-13 22:30:04

Temat: Re: JAKI LEK BEZ RECEPTY??
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KIMI wrote:
> [...]
> istnieje. Nie mam czasu wybrac sie do lekarza po recepte. Z gory dziekuje!!!

Istnieje (kuracja jednorazowa), ale poniewaz jest na recepte to nie bede
pisala ....
Mysle, ze jagurty i srodki niereceptowe wiele nie pomoga w porzypadku
grzybicy...

Anka

3. Data: 2003-05-14 09:42:58

Od: "Margoska" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ani jogurty, ani srodki bez recepty. Nawet zwykly
"zabezpieczacz" z lactobacillusem - Lactovaginal wymaga
przepisu lekarza. Nie powiem, zeby bylo to dobrze
rozwiazane - lekkie srodki na te przypadlosc powinny byc
dostepne OTC - w koncu kobieta, ktora choc raz miala
grzybice dobrze wie, kiedy ma ja znowu, a nie oszukujmy
sie - ginekolodzy rzadko kieruja na wymaz, wiec o leczeniu
kierowanym w szczep grzyba mowy byc nie moze.
Obawiam sie, ze bez wizyty u lekarza sie nie obejdzie - no,
chyba ze masz znajomego aptekarza, ktory zrobi dla Ciebie
mala "lewizne"...
pozdrawiam
margo

---
Ta wiadomosc nie zawiera wirusow (this mail is certified
Virus Free).
03-05-06

4. Data: 2003-05-14 12:04:19

Temat: Re: Odp: JAKI LEK BEZ RECEPTY??
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czym objawia się grzybica pochwowa i skąd można wiedzieć, że się ją ma?
> Pozdrawiam

Objawia sie potwornym swedzeniem i gesta wydzielina przypominajaca ser
lub zgrutkowana smietane.
Objawy dosc charakterystyczne, tak wiec latwo zauwazyc, ze sie ja ma.

Anka

5. Data: 2003-05-14 12:05:44

Temat: Odp: JAKI LEK BEZ RECEPTY??
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KIMI <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9rq5p$k8e$...@a...news.tpi.pl...

6. Data: 2003-05-14 12:41:11

Temat: Odp: Odp: JAKI LEK BEZ RECEPTY??
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> Objawia sie potwornym swedzeniem i gesta wydzielina przypominajaca ser
> lub zgrutkowana smietane.
> Objawy dosc charakterystyczne, tak wiec latwo zauwazyc, ze sie ja ma.
>
> Anka

A czy może zaleczyć sie sama i czy bedą potem jakies konsekwencje? Wydaje mi
się, że kiedys miałam takie objawy, męczyłam się troche, nie miałam czasu
isć do lekarza i jakoś samo przeszło.

7. Data: 2003-05-14 13:33:18

Temat: Re: Odp: Odp: JAKI LEK BEZ RECEPTY??
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się, że kiedys miałam takie objawy, męczyłam się troche, nie miałam czasu

Raczej nie. Grzybica jest dosc upierdliwa i nie przechodzi sama z
siebie; do tego wyleczona lubi "powracac". Byc moze mialas co innego.

Anka

8. Data: 2003-05-14 14:03:50

Od: "KIMI" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KIMI" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> POZDRAWIAM Kaska
>
> Dzieki za porady :) widze ze jednak musze znalezc czas i pojsc do lekarza
:( POZDRAWIAM Kaska

9. Data: 2003-05-14 14:33:21

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote: