Lep a testy!!!

1. Data: 2003-05-13 22:06:58

Temat: Lep a testy!!!
Od: "marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow. A zwlaszcza studentow AM.
obecnie jestem studentem (jeszcze ;) 6tego roku AM. W zwiazku z LEPem, ktory
ma sie odbyc juz w tym roku, zamierzam zgromadzic spory zbior testow,
ulatwiajacych przygotowanie sie do tego egzaminu.
Na niektorych uczelniach prowadzacy podawali przykladowe pytania z`puli ` ,
krore wysylali do `centrali`.
Tak wiec prosze kazdego kto posiada jakiekolwiek testy ( z ksiazek, zajec,
egzaminow itp itd ) w formie elektronicznej o przeslanie mi ich. Po
zgromadzeniu archiwum zamieszcze je na stronie tak aby kazdy mogl z nich
skorzystac. Mam nadzieje ze juz wkrotce uzbieram co nieco.

Pozdrawiam
marek

ps. napiszcie co sadzicie o tym pomysle

M...@p...com

2. Data: 2003-05-15 13:43:10

Temat: Odp: Lep a testy!!!
Od: "Wojtek Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marek <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9rqei$98j$...@m...net...

> ps. napiszcie co sadzicie o tym pomysle

Zbieraj, przyda sie ;)
Ale LEPu w tym roku chyba jednak nie bedzie? Z tego co wiem, my jestesmy
pierwszym rocznikiem, ktory ta przyjemnosc spotka - za rok, po stazu.

Jak zmontujesz juz to archiwum, to przyslij link ;)

pozdrawiam
Wojtek

3. Data: 2003-05-16 14:34:18

Temat: Re: Lep a testy!!!
Od: "marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zbieraj, przyda sie ;)
> Ale LEPu w tym roku chyba jednak nie bedzie? Z tego co wiem, my jestesmy
> pierwszym rocznikiem, ktory ta przyjemnosc spotka - za rok, po stazu.

Hej;)
Masz racje. LEP odbedzie sie po raz pierwszy w 2004!w chwili obesnej jest to
pewne na 100%! Ale jak skonczymy studia, wszyscy sie porozjezdzaja,
pooddaja ksiazki itp i bedzie trudniej dojsc do materialow. A poza tym
lepiej pomyslec o tym wczesniej ;)
\
pozdrawiam

marek