JAKIE TABL ANTY NA NADMIERNE OWLOSIENIE U KOBIETY?

1. Data: 2007-04-02 14:26:43

Temat: JAKIE TABL ANTY NA NADMIERNE OWLOSIENIE U KOBIETY?
Od: "Malwina" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam 26 lat. Od 13 roku zycia leczylam sie na niedoczynnosc tarczycy
przez 5 lat przyjmowalam hormon tyroksyny.

Po siedmiu latach dopadl mnie problem nadmiernego owlosienia glownie na
brodzie. Wloski zaczynaja rosnac coraz gesciej sa czarne i sztywne.

Zapisalam sie do endokrynologa prawdopodobnie zbadam sobie poziom
hormonow i lekarz przepisze nastepne leki (hormony).

Czy znacie jakies srodki antykoncepcyjne ktore zapobiegaja nadmiernemu
owlosieniu?

Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
Malwina

2. Data: 2007-04-03 13:50:26

Od: "Mag" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może Diane 35?

3. Data: 2007-04-03 14:07:48

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 16:26, "Malwina" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
> hormonow i lekarz przepisze nastepne leki (hormony).
>
> Czy znacie jakies srodki antykoncepcyjne ktore zapobiegaja nadmiernemu

Po pierwsze, poczekaj na wizytę u lekarza, na badania i wyniki :)
Diane-35 jest dobra, ale tylko w przypadku stwierdzenia nadmiaru
androgenów/testosteronu. Często zdarza się jednak, że poziom tych
hormonów jest prawidłowy, a nadmierne owłosienie na ciele i twarzy
(hirsutyzm), wypadanie włosów na głowie, łojotok bądź trądzik,
spowodowane są nadwrażliwością danego organizmu na hormony typu
męskiego (co nie znaczy, że ich poziom jest za wysoki). Poza tym
problemy z tarczycą nie są bez znaczenia. Zachwiana praca tarczycy ma
ogromny wpływ na poziom hormonów płciowych. Dochodzą też hormony
nadnerczowe, które wypadałoby skontrolować, ale decyzję podejmie
oczywiście endokrynolog.
Tak więc wizyta u dobrego, doświadczonego endokrynologa i wykonanie
wszystkich badań hormonalnych to sprawa najważniejsza. A tabletki typu
Diane-35 - tylko po konsultacji z lekarzem endokrynologiem, ponieważ w
Ciebie problem wydaje się być złożony.

Pozdrawiam serdecznie :)
Maja

4. Data: 2007-04-03 14:47:23

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znacie jakies srodki antykoncepcyjne ktore zapobiegaja nadmiernemu
> owlosieniu?

diane-35/cyprest, jeanine, yasmin
ale wcale nie muszą być dla ciebie odpowiednie

czy to ciąza???
Wojny mięsnej Polsko-Unijno-Ruskiej c.d...a gronokoki i sepsa?
Bule brzucha i w okolicach krzyża
nie do konca wyjety kleszcz
Soczewki - pytanie