Ja żem kurde doszła do wniosków

1. Data: 2000-09-17 08:42:24

Temat: Ja żem kurde doszła do wniosków
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ludziska dupiska!!!!!
Zawsze zastanawiałam się na czym polega sens życia aż wreszcie doszłam do
pewnych wniosków z którymi chciałabym się z Wami podzielić. Człowiek żyje po
to aby srać, bo jak się nie wysra, to w dupie są gówna, a jak w dupie są
gówna to wylatują z niej śmierdzące pierdły, czasem mogą być one głośne, a
czasem tajniaki (czyli ciche), ale zawsze cechują się charakterystycznym dla
nich zapachem, chociaż czasami prawie nic nie czuć. Pomyślicie sobie: "a co
pierdły mają do sensu życia", a no mają wiele. No, więc kochani teraz ja -
wielka i potężna Ania odpowiem na te odwiecznie męczące Was i mnie pytanie,
na które znalazłam odpowiedź. Zawsze trzeba się wysrać, aby nie śmierdzieć i
jest to również dobra kuracja odchudzająca, bo po każdym takim skupczeniu
się tracimy parę kilogramów. Tak więc żyjemy po to aby zapobiegać, aby
zapobiegać temu by mieć coś zbędnego w sobie, pozbywamy się gówien, dzięki
czemu nie śmierdzimy i przy okazji zapobiegamy zbędnemu tłuszczowi. Jeśli
zapobiegamy gównom, to możemy również zapobiegać czemuś co jest niewidoczne,
a chodzi mi o niepotrzebne uczucia, które sprzyjają nam wtedy jak się stanie
coś złego, zostaniemy zranieni lub po prostu zrobimy z siebie kompletnych
imbecylów i źle się z tym czujemy. Wywalenie z siebie to co nas boli,
wyzwanie innych aby samemu poczuć się lepiej jest wprost idealną kuracją
dobrego samopoczucia i życie staje się lżejsze. Wczoraj z ust moich rodziców
usłyszałam opinię o mnie i o moim rodzeństwie, że mamy mocne charaktery.
Pomyślałam, że co we mnie do cholery jest takiego silnego i podzieliłam się
ze staruchami swoim pytaniem, na co usłyszałam odpowiedź, że zawsze jak mi
coś nie pasuję, jak ktoś mnie wnerwi to zacznę przeklinać, wyklinać na
wszystkich, czyli pozbywam się tego co jest zbędne we mnie po czym czuję się
lepiej. Jak człowiek trzyma w sobie coś co jest mu niepotrzebnie to traci
sens życia, wszystko dobre staje się dla niego mniej ważne, bo jest zbyt
zajęty tym co go boli, życie staje się uciążliwe, a wtedy taki ososbnik jest
skłonny do popełnienia samobójstwa, bo kończy się jego sens życia. Dlatego i
gówien, które przeszkadzają nam w dupie i nie są nam właściwie potrzebne,
które jedynie zaśmierdzają nam życie, tak i cierpienia oraz złych uczuć
trzeba się wyzbywać, dzięki czemu będzie nam towarzyszyć lepsze samopoczucie
i wszystko stanie się łatwiejsze.
To ja już kończę, bo idę się wysrać :-)).

--
Ania Lipek
a...@p...com

Sraj tak, aby każde gówno wprawiało Cię w zachwyt.

2. Data: 2000-09-17 11:41:53

Temat: Re: Ja żem kurde doszła do wniosków
Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Lipek :

> Zawsze zastanawiałam się na czym polega sens życia aż wreszcie doszłam do
> pewnych wniosków z którymi chciałabym się z Wami podzielić.

No to słuchamy.

> [...]
dla
> nich zapachem, chociaż czasami prawie nic nie czuć.

No, jest to jakaś teoria, nawet logiczna, tyle, że nie wiem, gdzie tu "sens
życia".

>Pomyślicie sobie: "a co
> pierdły mają do sensu życia",

A no takem se własnie pomyślał...

>a no mają wiele.

O, to jest ciekawe. Co mianowicie?

>No, więc kochani teraz ja -
> wielka i potężna Ania odpowiem na te odwiecznie męczące Was i mnie
pytanie,
> na które znalazłam odpowiedź.

Teraz to slucham jeszcze uważniej:

> [...]
stanie
> coś złego, zostaniemy zranieni lub po prostu zrobimy z siebie kompletnych

Fascynuje mnie głębia tego stwierdzenia, ile tu poezji...
Genialne porównanie już nawet nie homeryckie, świetna analogia wynikająca z
samego życia. Płynne przejście z istoty srania do spraw uczuciowych nie jest
latwe, muszę Ci pogratulować wyobraźni :-)

>Wywalenie z siebie to co nas boli,
> wyzwanie innych aby samemu poczuć się lepiej jest wprost idealną kuracją
> dobrego samopoczucia i życie staje się lżejsze.

Dokładnie tak jest, stosuję to często, ale nigdy z gównem nie skojarzyło mi
się :-)
Dobre, bardzo dobre... :-))

>Wczoraj z ust moich rodziców
> usłyszałam opinię o mnie
[tu robimy ciach...]
> To ja już kończę, bo idę się wysrać :-)).

Zgadzam się z tym, są takie przypadki, do których i ja się zaliczam, że
musze sie wyżyć i wtedy jest lżej. Tyle tylko, że trzeba wyczuć pewną
granicę i moralną i w zachowaniu. Czasem można przegiąć.
Filip

3. Data: 2000-09-18 12:19:22

Od: pk <p...@g...pl.xxx> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek wrote:

Masz strasznie zasrane zycie ;-) To moj wniosek.
Polecam srodki przeczyszczjace - powinno poprawic doznania i na pewno
usprawni ewakuacje. Lewatywy tez moga byc pomocne w rozwoju.
pk

4. Data: 2000-09-18 23:44:49

Od: "Cymes" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pk <p...@g...pl.xxx> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...pl.xxx...
> [...]
> Polecam srodki przeczyszczjace - powinno poprawic doznania i na pewno
> usprawni ewakuacje. Lewatywy tez moga byc pomocne w rozwoju.

Ja mysle, ze Ania Lipek ma nasrane w glowie i z tego oto powodu ma zasrane
zycie. Zadna lewatywa ani srodki przeczyszczajace nie pomoga, moze pranie
mozgu?
Przepraszam za wyrazenia, ale staram sie dostosowac poziom wypowiedzi tak,
abym byl dobrze zrozumiany.

Pozdrawiam

Cymes

5. Data: 2000-09-19 08:19:35

Od: marek <m...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Aniu!
Odnoszę wrażenie, ze miałąś spore problemy i duże stresy przy przechodzeniu z
pieluszek na nocnik.

Pozdrawiam
Marek.

6. Data: 2000-09-19 10:12:45

Temat: Odp: Ja żem kurde doszła do wniosków
Od: "Ammro" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Lipek" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> się tracimy parę kilogramów. Tak więc żyjemy po to aby zapobiegać, aby...
> Sraj tak, aby każde gówno wprawiało Cię w zachwyt.[ciach]

Jestes naprawde "bardzo subtelna dziewczynka".Mam nadzieje ze nigdy sie na
Ciebie nie nadzieje bo juz teraz zalatuje mi od Ciebie g........Pozatym mam
wrazenie ze podczas gruntownego "czyszczenia sie " wysralas sobie rowniez
czesc mozgu.Chyba powinnas juz zaczac myslec o wizycie u jakiegos dobrego
specjalisty.
Ammro

7. Data: 2000-09-19 10:14:21

Od: "Ammro" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek" <m...@f...net.pl> napisał w wiadomości
> Droga Aniu!
> Odnoszę wrażenie, ze miałąś spore problemy i duże stresy przy
przechodzeniu z
> pieluszek na nocnik.
>
> Pozdrawiam
> Marek.

Rzeczywiscie , i tak juz jej chyba zostalo !
ammro

8. Data: 2000-09-19 15:27:02

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje ze nigdy sie na
> Ciebie nie nadzieje bo juz teraz zalatuje mi od Ciebie g........

To chyba od Ciebie, bo ja codziennie chodze pod prysznic i mój wspaniały
zapach świeżości aż promieniuje na setki kilometrów. Wszyscy mi zazdroszczą
jaka to ja jestem zawsze pachnąca i czyściutka.

> [...]
> czesc mozgu.Chyba powinnas juz zaczac myslec o wizycie u jakiegos dobrego

Spierdalaj!!! Ludziom podoba się mój styl myślenia, bo jest inny niż każdy i
nikt nigdy nie poskąpi ze mną porozmawiać na wszelakie tematy spodziewając
się przy tym dziwnej, głupawej, a zarazem pełnej logiczności i wprost
emanującej mądrością wypowiedzi. Każdy chce mnie znać chociażby to miało
skończyć się tym, że będę z tej osoby darła łacha, ale ja to robię w inny
sposób niż np. Ty palancie, ludzi to najnormalniej w świecie śmieszy,
ponieważ ja inaczej to czynię niż jakiś byle przeciętniak. Tylko jakoś Wy
jesteście inni i Wam coś nie pasi w tym jaka jestem. Może to jest
spowodowane tym, że inni mnie widzą, dostrzegają w jak rozmawiam, a Wy tak
naprawdę to czytacie puste słowa, bez gestów, nie dostrzegając twarzy, a
nawet i nie słyszycie mego głosu, więc nic tak naprawdę stwierdzić nie
możecie, więc morda w kubeł jebany dupku, bo jak Ci zajebię, to wyrzygasz
własnego chuja. Taka jaka jestem tutaj, taka jestem i w życiu codziennym,
ale ludzie nie chcą abym się leczyła, bo lubią mnie taką jaką jestem, a
przynajmniej potrafią się do mnie przystosować. Wszystkim odpowiada mój
sposób bycia, jestem niczym góra na którą nikt nie może się wspiąć, ale
jestem piękna, zachwycam i kryję w sobie dużo tajemnic. To ludzi zachęca,
aby dalej się wspinać i wspinać, ale szczytu nie ma lecz ludzie nigdy nie
zaprzestaną tej wspinaczki. Cóż ukrywać, mam interesującą osobowość z którą
każdy kto się zetknie pragnie głębiej się zapoznać. Gdybyś mnie znał
naprawdę, to mimo tego, że teraz to co piszę zapewne wydaje Ci się
niesmaczne i bardziej niż głupie, to napewno oceniłbyś mnie jako kogoś
interesującego, oryginalnego i odjazdowego. Ja nie jestem taka dla własnej
satysfakcji, po to aby się uśmiać sama z siebie, czy aby zszokować innych,
to jest po prostu mój styl bycia, który kształtowałam od pierwszych dni
swojego życia i nie chcę zaprzestać temu procesowi, bo zarówno innych ludzi
to fascynuje jak i zarowno mnie. A konsekwencje tego jaka jestem ponoszą
przede wszystkim moi rodzice, za co bardzo im dziękuję. Kiedyś trudno było
mi żyć, byłam dziwna i to dostrzegałam, ale teraz jakby wszystko bardziej
się ułatwiło, życie stało się prostrze, bo moje dziwactwo stało się bardzo
fajne i zdumiewające. Czasem gadam tak z własnej durnoty, że chętnie bym
popełniła samobójstwo miotaczem ognia, czy też wiertarą udarową, ale tak
naprawdę to teraz coraz mniej się łamię i teraz perspektywa śmierci trochę
mnie śmieszy, żartuję sobie z tego, bo wiem, że teraz jestem w takim stanie,
że nie mam ochoty aby to uczynić. Chociaż i takie chwile też przyjdą kiedy
będę chciała, bo jak odeszły to i będą musiały wrócić, ale w obecnej chwili
nie muszę się niczym przejmować, wszystko jest pod kontrolą, a moje życie
ostatnio stało się jakby jaśniejsze, bardziej barwne.
Ania

9. Data: 2000-09-20 00:10:31

Od: "Ammro" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zazdroszczą
> jaka to ja jestem zawsze pachnąca i czyściutka.

Raczej watpie w to i nawet ciezko mi to sobie wyobrazic.

> [...]
....... >więc morda w
kubeł jebany dupku, bo jak Ci zajebię, to wyrzygasz

W zasadzie wlasnie takiej reakcji sie spodziewalem.

> Czasem gadam tak z własnej durnoty, że chętnie bym
> popełniła samobójstwo miotaczem ognia, czy też wiertarą >udarową....

Proponuje wiertarke udarowa z tepym wiertlem chociaz miotacz tez moze byc
fajny.Mysle ze obie rzeczy powinny Ci sprawic sporo przyjemnosci - moze
nawet w trakcie sie zesrasz.
ammro

SAMOAKCEPTACJA
Prosze o informacje gdzie można Potrzebna książka
Przeczytajcie moja historie...
odp depresja (stabilna)
też mam problem ale to jest głupie....