Jablkożercom polecam ten tekst.

1. Data: 2006-04-02 17:18:14

Temat: Jablkożercom polecam ten tekst.
Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Pytanie o ludzką dietę jest w istocie pytaniem o ewolucję naszego
mózgu. Pod wieloma względami to organ niezwykly.
Ilość energii ,ktora jest niezbędna do utrzymania tkanki mózgowej,jest 16
razy większa od energii, która jest potrzebna do utrzymania analogicznej
ilości tkanek miękkich, np. mięsni.

Mózg potrzebuje też określonych związków chemicznych, glównie kwasów
tluszczowych,któych najlepszym źródlem jest wlasnie pokarm zwierzęcy
Trudno sobie wyobrazić ewolucję czlowieka, a szczególnie ewolucję naszego
mózgowia, KTÓRA BY SIE MOGLA ODBYĆ W ŚRODOWISKU CZYSTO WEGETARIAŃSKIM.

Z tego wniosek,że w naszej diecie od zarania dziejów musialy się znajdować
produkty zwierzęce "

Dla ciekawych to fragment wywiadu z prof. Markiem Konarzewskim , biologiem.

2. Data: 2006-04-03 06:08:12

Temat: Re: Jablkożercom polecam ten tekst.
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Golo pisze:

> [...]
> produkty zwierzęce "
>
> Dla ciekawych to fragment wywiadu z prof. Markiem Konarzewskim , biologiem.

Ale on z tych unych łuczonych, czy taki zwykly, na ktorego mozna sie
powolywac? No i drugie pytanie: czy podkupiony przez przemysl miesny i
jajczarski, czy tez bezinteresownie obiektywny?

PB,NMSP

3. Data: 2006-04-03 06:38:56

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 03 Apr 2006 08:08:12 +0200, Marcin 'Cooler' Kuliński
<m...@p...gazeta.blah> napisał:

> [...]
> powolywac? No i drugie pytanie: czy podkupiony przez przemysl miesny i
> jajczarski, czy tez bezinteresownie obiektywny?

Masz zly okres, stać Cię na wiecej.Lepiej jednak sie bylo powstrzymać.

4. Data: 2006-04-03 07:47:34

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo napisal

> Masz zly okres, stać Cię na wiecej.Lepiej jednak sie bylo powstrzymać.

To moze byc efektem zbyt dlugiej abstynencji od wymienionych produktow;)
.ana

5. Data: 2006-04-03 09:09:32

Od: "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo <k...@t...pl> napisał(a):

> Masz zly okres, stać Cię na wiecej.Lepiej jednak sie bylo powstrzymać.

W twoich akurat ustach brzmi to cokolwiek smiesznie, by nie rzec - groteskowo.
Pilnuj swoich zlych okresow, a cudze zostaw ich wlascicielom, tak jak i ocene
tego, kogo na co stac. Stac Cie?

6. Data: 2006-04-03 11:05:44

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

I odwrotnie.Ale Ciebie chyba nie stać.

7. Data: 2006-04-03 11:11:24

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Golo pisze:

> I odwrotnie.Ale Ciebie chyba nie stać.

Widze, ze nie bardzo dociera. Nie bede wnikal w powody. Milego zycia, bo
szkoda mojego czasu.

8. Data: 2006-04-03 16:57:36

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ana <d...@a...pl> napisał(a):

> Golo napisal

> To moze byc efektem zbyt dlugiej abstynencji od wymienionych produktow;)

Pani Szanowna tutaj w roli adwokata wystepuje czy tylko to tylko taka zwykla
zgryzliwosc i przewrotnosc czlowieka ktory ma nieprawidlowo zrownowazony
poziom hormonow: adrenaliny, kortyzonu i testosteronu ?

Ps. Ja na Pani miejscu ( gdybym byl oczywiscie kobieta), sprawdzilbym jak to
wyglada, zanim np. Szanowna Pani wylysieje tu i owdzie, a wlosow przybedzie
tam gdzie ich u kobiety byc nie powinno.

Pozdrawiam Jeff

9. Data: 2006-04-04 19:28:55

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> ana <d...@a...pl> napisał(a):

Nie zmieniaj czesto adresu /bylo skasuj to, jest wytnij/bo wylazisz mi z KF
maf

10. Data: 2006-04-04 19:44:25

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maf" <m...@n...alpha.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> >
> Nie zmieniaj czesto adresu /bylo skasuj to, jest wytnij/bo wylazisz mi z
KF
> maf

Maf, nie zachowuj się jak Cooler ;)

--
"Pisalem dzis w watku obok, ze sa na pl.misc.dieta normalni, niefanatyczni
optymalni, okazuje sie jednak, ze znalezc tez mozna najzwyklejszych

Cwiczenia
jablko-ile procent wody
Re: jak zmienic nawyk
jak zmienic nawyk