Jabłoń kwitnąca we wrześniu ???

1. Data: 2005-09-21 15:01:40

Temat: Jabłoń kwitnąca we wrześniu ???
Od: t...@p...onet.pl (Teos) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
proszę się ze mnie nie śmiać ale jako świeźy ogrodnik (tegorocznik)
mam prawo być zdziwiony ;-)
Jedna z jabłonek na moim ogrodzie zakwitła !!
Narazie ma dwa kwiatki ale sądząc po ilości pączków bedzie tego
więcej.
Wydaje mi się że to nie jest normalne zachowanie jabłoni we
wrześniu....
A co Wy o tym sądzicie ??
--
Pozdrowienia,
Teos mailto:t...@p...onet.pl

2. Data: 2005-09-21 16:33:27

Temat: Re: Jabłoń kwitnąca we wrześniu ???
Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teos wrote:
> [...]
> więcej.
> Wydaje mi się że to nie jest normalne zachowanie jabłoni we

czasem gdy roślina umiera zachowuje sie w ten sposób,
aby zapewnić sobie potomstwo.
Sprawdź czy oby jabłonce na pewno nie jest u Ciebie źle

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

3. Data: 2005-09-21 17:47:38

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czasem gdy roœlina umiera zachowuje sie w ten sposób,
> aby zapewnić sobie potomstwo.
> SprawdŸ czy oby jabłonce na pewno nie jest u Ciebie Ÿle
> pozdrawiam
>
> Arkadiusz Prażmowski

Albo roślina przeszła spoczynek na skutek suszy , albo faktycznie
będzie koniec świata,co wtedy będziemy sadzić?
Pozdrawiam.mirzan

4. Data: 2005-09-21 18:54:04

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Albo roślina przeszła spoczynek na skutek suszy , albo faktycznie
> będzie koniec świata,co wtedy będziemy sadzić?

Krokosmię 'Lucyfer' ;)

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2005-09-21 19:06:54

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:308b.000010ad.43319cba@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Albo roślina przeszła spoczynek na skutek suszy , albo faktycznie
> będzie koniec świata,co wtedy będziemy sadzić?

Hejka. Żaden koniec świata. Kilka lat temu nasz Close kwitł trzy razy i
trzy razy zawiązywał owoce. Te ostatnie już nie zdążyły dorosnąć. Pisałem o
tym swego czasu. :-)
Pozdrawiam niekatastroficznie Ja...cki

6. Data: 2005-09-21 19:35:56

Od: t...@p...onet.pl (Teos) szukaj wiadomości tego autora

> czasem gdy roślina umiera zachowuje sie w ten sposób,
> aby zapewnić sobie potomstwo.
> Sprawdź czy oby jabłonce na pewno nie jest u Ciebie źle

Hmm, a niby jak mam to sprawdzić ???
Zapytać ją czy co? ;-))
Przyznaję się bez bicia że była dość mocno przycięta ale bez przesady.
Więcej grzechów ni pamiętam :-)

7. Data: 2005-09-21 19:43:46

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krokosmię 'Lucyfer' ;)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Może powojnik My Angel?
Pozdrawiam.Mirzan

8. Data: 2005-09-21 20:14:08

Temat: Re: Jabłoń kwitnąca we wrześniu ??? - OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Może powojnik My Angel?

E, osobiście nie mam szans na tak szczytne regiony;)

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2005-09-21 20:16:57

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E, osobiście nie mam szans na tak szczytne regiony;)
>
> Pozdrawiam, Basia

A dużo roślin nakradłaS,Córko? Żałujesz przynajmniej?

Pozdrawiam, Lilka

floksy
borecznik
Re: podlewanie woda z wanny