Jabłonie ozdobne

1. Data: 2008-03-11 17:34:00

Temat: Jabłonie ozdobne
Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś w którymś numerze "Ogrodów" były wymienione odmiany ozdobnych
jabłonek odpornych na parcha, może ktoś pamięta jakie?
Nie mogę znaleźć tego numeru:(
Na pewno była wymieniona 'Ola" ale tę już mam.
Będę wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam,
Marta
--
http://www.mmm.home.pl

2. Data: 2008-03-12 07:13:47

Temat: Re: Jabłonie ozdobne
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jabłonek odpornych na parcha, może ktoś pamięta jakie?
> Nie mogę znaleźć tego numeru:(
> Na pewno była wymieniona 'Ola" ale tę już mam.

Zrobiłem sobie jabłonki ozdobne, jedną z nasion, czerwonolistną, może już
zakwitnie w tym roku.Drugą zrobiłem z ukorzenionej gałązki. Pochodzi
z drzewka o czerwonych liściach, czerwonych owocach, czerwonym drewnie,
a owoce są wielkości orzechów włoskich. Owoce w przekroju też czerwone.
Co to może być?
Pozdrawiam.Mirzan

Gdzie kupić morwę?( w centrum)
Traktorek
jak przygotować glebę pod trawę, świerka i tulipany?
Jak usunąć MRÓWKI z domu
Dzika jabłoń