Jajowar...?

1. Data: 2010-07-06 19:41:28

Temat: Jajowar...?
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Czy ktoś używa tego czegoś - jajowaru :-DDD.

Zastanawiam się poważnie nad jego zakupem, bo tu, gdzie teraz siedzę
bardzo by mi się przydał, ale... wiedziałem na allegro taki za 35 zł i
taki za 199 zł. Rozpiętość znacząca, a co z różnicą w użytkowaniu?

Bardzo będę wdzięczny za wszelkie sugestie i uwagi odnośnie jajowaru -
jaki kupić, na co zwrócić uwagę przy używaniu.
Chodzi o ugotowanie od czasu do czasu jajek na twardo, albo miękko :-)
dla jednej osoby.

pozdrawiam
robercik-us

2. Data: 2010-07-06 20:22:40

Temat: Re: Jajowar...?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

robercik-us wrote:

> Chodzi o ugotowanie od czasu do czasu jajek na twardo, albo miękko :-)
> dla jednej osoby.

A nie wystarczy Ci zwykły garnuszek i minutnik z komórki?:-)
J.

3. Data: 2010-07-06 20:26:05

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo by mi się przydał, ale... wiedziałem na allegro taki za 35 zł i
> taki za 199 zł. Rozpiętość znacząca, a co z różnicą w użytkowaniu?
A czemu nie można tradycyjnie w garnuszku?

Kris

4. Data: 2010-07-06 21:40:58

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jaki kupić, na co zwrócić uwagę przy używaniu.
> Chodzi o ugotowanie od czasu do czasu jajek na twardo, albo miękko :-) dla

Od ponad 15 lat mam i używam. Teraz już drugi lub trzeci. Bardzo fajna
rzecz - nie trzeba pilnować i cudować a jajka ZAWSZE wychodzą jak chcesz,
miękkie, średnie lub twarde. Nie pękają skorupki. Bardzo wygodne przy kilku
osobach. Nie trzeba się srać z parzyłapką, wylewaniem wrzątku, pękającymi
skorupkami, minutnikiem itp.
Ten drobiazg to akurat jedno z tych udogodnień które warto mieć, nawet
bardziej warto niż mikrofalówkę, zmywarkę czy inny wypiekacz do chleba....
Te droższe mają zazwyczaj wyłącznik i napis typu Bosh lub AEG. Czasem są to
te same urządzenia z różnymi napisami. Generalnie, jeżeli użyto podobnych
materiałów możesz brać tańszy (przez wiele lat używałem clatronic) - będzie
działał tak samo. Tańsze mają zazwyczaj teflonowany zbiornik (tackę),
droższe- z nierdzewki.
--
Jackare

5. Data: 2010-07-07 05:52:21

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris pisze:

> A czemu nie można tradycyjnie w garnuszku?

No jasne, że można :-), ale siedzę na budowie w budzie kempingowej i mam
okropnie mało miejsca, a gazu nie mam i nie chcę. Mam za to prąd.
O jajowar pytam, bo natknąłem się na to coś przypadkiem. Jeżeli
Clatronic kosztuje 35 zł, to można by spróbować :-).

pozdr.
robercik-us

6. Data: 2010-07-07 18:52:53

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lip, 22:40, "Jackare" <j...@i...pl> wrote:

> Od ponad 15 lat mam i używam. /.../

W zupełności się zgadzam, nie wiem tylko, jak u nas z ilością lat
używania - na pewno nie 15, ale na pewno z 10.

Popieram też opinię o przedmiocie zainteresowania ;-)

Ania

Kajak z winylu i połamane wiosło
rozwiercanie wkładki
brama Nice i garaż Came