Jak? Co? Dlaczego?

161. Data: 2010-09-19 23:18:13

Temat: Re: Jak? Co? Dlaczego?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1lff0s73wwljx.11168xix3iay4$.dlg@40tude.net...

> Nie mówię o spotkaniu się na drodze, ale o spotkaniu psychicznym.

Hm, na tamte czasu miałem od niej wszystkiego w nadmiarze - seks był tylko
raz, ale cudowny z pełną satysfakcją. I nie musiałem się jej wystrzegać, a
to się rzadko zdarzało.

162. Data: 2010-09-19 23:19:55

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

aukowo-udowodnione/

> I Ty jeszcze łazisz na wolności??
> Pedofil jakiś.

GWno prawda, tylko jedna kobietę miałem starszą od siebie, ja 18 ona 20. A
reszta w wieku ustawowym.

163. Data: 2010-09-19 23:21:23

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message news:i761nb$c89$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...
> Magda!
> Z okazji urodzin-
> Wszystkiego naj!naj!naj!
> Abyś złapała równowagę- wielu szczęśliwych chwil- no i żeby Ci się
> spełniło wszystko dobre, które sobie zamarzysz:-)
>
> --
> Chiron
>
> Prawda, Prostota, Miłość.

Racja - to przecież chwaliła się iż ma urodziny tego samego dnia co Waliza.
Wszystkiego najlepszego Sylina.

164. Data: 2010-09-20 00:07:46

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-20 01:21, Panslavista pisze:
a.pl...

> Racja - to przecież chwaliła się iż ma urodziny tego samego dnia co Waliza.
> Wszystkiego najlepszego Sylina.

SPIERDALAJ!!!

165. Data: 2010-09-20 04:29:15

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a.pl...

> SPIERDALAJ!!!

He..he, to na użytek kolejnego?

166. Data: 2010-09-20 05:04:18

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-20 06:29, Panslavista pisze:
> "Magdulinska"<m...@o...pl> wrote in message
a.pl...

> He..he, to na u?ytek kolejnego?

I jeszcze raz SPIERNICZAJ!!!
Pomyliłeś adresy Dziadku.

167. Data: 2010-09-20 05:10:23

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

Nie jedna sama sama się sponiewiera
Wkręcając się na obrzynek Yoni_kałera.

168. Data: 2010-09-20 05:21:33

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-20 07:10, Panslavista pisze:
> "Magdulińska"<m...@o...pl> wrote in message
>
> Nie jedna sama sama się sponiewiera
> Wkręcając się na obrzynek Yoni_kałera.

Żałosne..... beznadziejne teksty.
Poniedziałek rano, a Panslavista na bani...
Wstyd!!!

169. Data: 2010-09-20 05:31:01

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żałosne..... beznadziejne teksty.
> Poniedziałek rano, a Panslavista na bani...
> Wstyd!!!

Tylko kawa. I humor dobry, bo Ona ściągała mi kaptur z mojej kobry.

170. Data: 2010-09-20 13:51:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Sep 2010 01:18:13 +0200, Panslavista napisał(a):

> Hm, na tamte czasu miałem od niej wszystkiego w nadmiarze - seks był tylko
> raz, ale cudowny z pełną satysfakcją. I nie musiałem się jej wystrzegać, a
> to się rzadko zdarzało.

Kompletnie nie rozumiesz, o czym mówię: dwie osoby, które tylko zdrada
połączyła i które dzięki zdradzie osiagają (każde swój) najwyższy punkt
satysfakcji seksualnej, wchodząc w związek z osobą, z którą zdradzały,
przestają odczuwać satysfację - owoc zakazany jest już legalny i traci swój
urok dla nich. Potrzebna jest im kolejna zdrada. Taki związek nie ma
przyszłosci, te osoby nigdy się nie spotkają na płaszczyźnie autentycznej
więzi.

Re: Moj pierwszy raz
wypalenie zawodowe czy co?
Zakonnica z niemowlakiem