Jak być bardziej atrakcyjnym facetem

1. Data: 2008-06-20 14:53:53

Temat: Jak być bardziej atrakcyjnym facetem
Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dla kobiet? :-) Mowa o facecie około 35 lat. Co można zrobić/zmienić? Proszę
o konkretne ogólne i szczegółowe wskazówki do wykonania.

2. Data: 2008-06-20 14:54:28

Temat: Re: Jak być bardziej atrakcyjnym facetem
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"gadacz102" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> dla kobiet? :-) Mowa o facecie około 35 lat. Co można zrobić/zmienić?
> Proszę
> o konkretne ogólne i szczegółowe wskazówki do wykonania.

He?!

3. Data: 2008-06-20 14:56:50

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"gadacz102" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> dla kobiet? :-) Mowa o facecie około 35 lat. Co można zrobić/zmienić?
> Proszę
> o konkretne ogólne i szczegółowe wskazówki do wykonania.

Sie nie bać.

4. Data: 2008-06-20 14:58:54

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gadacz102 pisze:
> dla kobiet? :-) Mowa o facecie około 35 lat. Co można zrobić/zmienić? Proszę
> o konkretne ogólne i szczegółowe wskazówki do wykonania.

zależy jaki mamy stan wyjściowy

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

5. Data: 2008-06-20 15:07:22

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> zależy jaki mamy stan wyjściowy

zapewne niewyjściowy

don

6. Data: 2008-06-20 15:10:52

Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zależy jaki mamy stan wyjściowy

Pewnie nie za ciekawy. Mam strone w serwisie randkowym. Opis zdjęcie. Ale
nie mam powodzenia.

7. Data: 2008-06-20 16:20:59

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> tren R<t...@p...pl>

> zapewne niewyjściowy

zależy jak bardzo

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

8. Data: 2008-06-20 16:22:19

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gadacz102 pisze:

> Pewnie nie za ciekawy. Mam strone w serwisie randkowym. Opis zdjęcie. Ale
> nie mam powodzenia.

cyknij fotę w kominiarce i graj żołnierza z jednostki specjalnej.
nawet w konfrontacji z odkrytą przyłbicą mit komandosa cię wybroni.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

9. Data: 2008-06-20 16:51:42

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jun 2008 16:53:53 +0200, gadacz102 napisał(a):

> dla kobiet? :-) Mowa o facecie około 35 lat. Co można zrobić/zmienić? Proszę
> o konkretne ogólne i szczegółowe wskazówki do wykonania.

Superfacet:

- inteligencja
- oczytanie
- błyskotliwość
- poprawne i płynne wysławianie się w jęz. polskim
- ustalone (= własne, niezależne) poglądy
- testosteron na wlaściwym poziomie (czyli rządzi głowa, a nie hormony)
- wspaniały stosunek do dzieci i zwierząt
- reszta atutów (fizyczne) mile widziana, lecz niekonieczna
- ale wszelkie objawy zadbania wręcz wymagane, bez wszelkiej przesady

Koniec :-)

10. Data: 2008-06-20 17:01:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> [...]

> - reszta atutów (fizyczne) mile widziana, lecz niekonieczna
> - ale wszelkie objawy zadbania wręcz wymagane, bez wszelkiej

Tak, tak, tak!
:)))

--
Pozdrawiam - Aicha