OD STANA TYMIŃSKIEGO !!!

1. Data: 2008-06-20 14:53:01

Temat: OD STANA TYMIŃSKIEGO !!!
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanisław Tymiński

Agent “BOLEK” i “Czarna Teczka”

W polskiej prasie w tych dniach toczy się wielka dyskusja na temat nowej
książki o „wczesnym” Lechu Wałęsie i jego pracy w charakterze odpłatnego
agenta SB na początku lat 70-ch. Autorzy, młodzi historycy IPN nawet podaja
sumę jego wynagrodzeń: Zł. 13,100, co było wtedy odpowiednikiem pól rocznej
pensji. Cieszę się, że nareszcie prawda o tym człowieku wychodzi na jaw
ponieważ przez 18 lat dyskusja na ten temat była pod cenzurą elit „okrągłego
stołu”.

W 90 roku jako kandydat na urząd prezydenta RP dostałem tysiące listów od
moich sympatyków. Niektóre z nich opisywały mego kontrkandydata jako
złodzieja, bandziora, mordercę, dręczyciela rodziny i odpłatnego
donosiciela SB. Dla dobra Polski nie miałem zamiaru podjęcia publicznej
dyskusji na tak wulgarne i kontrowersyjne zarzuty. Kampania wyborcza to nie
sąd, gdzie można przeprowadzić konkretny proces dowodowy i dać mozliwość
obrony oskarżonemu o tyle nikczemności. A kandydat na prezydenta RP nie może
sam osądzać bo musi pokazać, że będzie godnym stróżem prawa.

Jednak 9 dni przed końcem drugiej tury byłem przez mego rywala sprowokowany
do dyskusji na temat jego przeszlości, co go niezmiernie rozjuszyło. Stało
się to w czasie wspólnej konferencji prasowej w TVP przy ogladalnośći okolo
20 milionów Polaków. Otóż Lech Wałęsa bez powodu bardzo mnie obraził
nazywając mnie agentem KGB. Na to ja z kolei odparłem, że mam pewne
materiały na temat jego przeszłości, które chciałbym z nim przedyskutować w
czasie wspólnej debaty przed końcem kampanii wyborczej. Jakże on wtedy się
zaczerwienił i tupał nogami pod stołem. Nie mógł sie nawet koncentrować na
czytaniu żóltych karteczek, które mu podawano aby wiedział o czym mówić.
Kamery TVP skupiły się wtedy na mojej czarnej teczce, która stała pod stołem
i wypełniła ekrany telewizorów w całej Polsce. Byłem ogromnie zdziwiony,
kiedy po zakończeniu tej konferencji prasowej nieoczekiwanie podszedl do
mnie Wałęsa, schylił się i wyszarpał mi prawą dłoń aby uścisnąć mi rękę ku
uciesze wielu fotoreporterów. Ja wcale nie miałem chęci podania mu ręki.
Wstyd mi było rywalizować z wielkim mitem „Solidarności” za którym stał mały
człowiek podłego charakteru.

Bardzo żałuję, że w czasie tej wspólnej konferencji prasowej, przy tak
wielkiej oglądalności tego programu na żywo, że dosadnie nie zapytałem wtedy
Lecha Wałesy: był pan agentem SB o imieniu „Bolek” w Stoczni Gdańskiej, tak
czy nie? Zabrakło mi wtedy doświadczenia walki wyborczej z tak nikczemnym
przeciwnikiem, który był wspierany przez żądnych władzy ludzi, którzy nami
gardzą i zrobią wszystko co możliwe aby nie dopuścić aby Polacy mieli swego
reprezentanta na tak ważnym stanowisku. Kiedy na sam koniec kampanii
wyborczej w budynku TVP żydowska dyrekcja zaprosiła mnie na kawę, zadałem im
pytanie dlaczego posuneli się do tylu kłamstw i oszczerstw, odpowiedż
brzmiała „aby nie wymienił nas pan na Peruwiańczyków”.

Lech Wałęsa nigdy mnie nie przeprosił za pomówienie o agenturę KGB, co dla
każdego Polaka jest wielką obrazą. Podczas obalania rządu Olszewskiego,
kiedy Maciarewicz robił nieudolną próbę lustracji, Wałęsie puściły nerwy i
na papierze listowym kancelarii prezydenta podpisał oświadczenie, że coś tam
donosił tylko kilka razy. To pisemne oświadczenie natychmiast odwołał ale
mam jego kopie do tej pory.

Czytałem tylko publikowane w prasie fragmenty tej nowej książki IPN o
wczesnym Lechu Wałesie, ponieważ nie jest ona jeszcze dostępna. Mam
nadzieję, ze jest ona prawdziwa i opisuje jego dzieciństwo w Popowie, jego
działalność na cmentarzu we Włocławku, ucieczkę na Wybrzeże i współpracę z
SB pod pseudonimem Bolek. Tylko tak Polacy będą mogli ocenić charakter tego
nikczemnego człowieka, który zawsze reprezentował interesy obcych i wrogich
nam ludzi. I to że przez 5 lat był prezydentem fałszywym, nie tylko dlatego,
że wybory w 90 roku były zmanipulowane przez wroga nam prasę i na koniec
sfałszowane przez tajne służby wojskowe i policyjne, ale głównie dlatego, że
on zawsze służył tym, których sie bał. To dlatego poznanie charakteru tego
człowieka jest niezmiernie ważne dla nas Polaków. Nas się nigdy nie bał bo
zawsze mial ochronę z urzędu. A litości nad nami u niego śladu nie było.
Polacy muszą wiedzieć jaki charakter ma człowiek, który piastował stanowisko
prezydenta w pierwszych pięciu latach reformy ustrojowej, kiedy to Polska
praktycznie straciła cały narodowy majątek.

Nigdy nie narzekam, że nie zostałem wtedy wybrany prezydentem. Z całą
pewnościa ocaliło mi to życie, bo nigdy bym nie pozwolił na grabieżczą
lichwę Balcerowicza i złodziejską prywatyzację oraz oddanie wielu kluczowych
instytucji w ręce obcych i wrogich nam ludzi. Jednak bardzo mi żal
oszukanych i poszkodowanych przez prezydenturę Lecha Wałęsy ludzi.

Kiedy po wyborach w 90 roku wróciłem do mego domu w Kanadzie, byłem
bombardowany przez liczne telefony tutejszych Polaków, którzy byli wściekli,
że odważylem się atakować ich idola. Parafrazując „mniejsze zło” w dyskusji
na temat tej nowej książki o „naszym” Lechu uważam, że Polacy muszą poznać
całą prawdę o tym czlowieku, nawet jesli oznacza to ruinę mitu
„Solidarności”, której on formalnie dowodził. Na nic nam jego dobre imię
zagranicą, jeśli nie można tego jakoś spieniężyć czy włożyc do garnka. Jego
dobre imię nie jest warte funta kłaków. Wręcz przeciwnie, nasi wrogowie
potrzebują symbolicznego Wałęsy o wiele bardziej niż my, bo on jest dla nich
symbolem ideologicznego zwycięstwa nad komunizmem i dostępu do naszego rynku
zbytu.

Ciekawym wątkiem tej nowej książki jest opis jak Lech Wałęsa już jako
prezydent łamiąc prawo niszczył dokumenty ze swojej teczki SB. Dzisiaj,
bedąc pewien, że wszystkie dokumenty zostały zniszczone zapiera się, że
agent Bolek, to nie on. A jednak nie udało mu się zniszczyć wszystkich
dokumentów i świadków jego nikczemnej działalności. SB ścigało wielu ludzi,
na których on pisał donosy i którzy dziś mają prawo wystąpienia do IPN o
status poszkodowanych. Nie tak łatwo można zatrzeć ślady podłej
nikczemności.

Poznanie prawdy jest często brutalne ale konieczne do sanacji kraju jakim
kiedyś ma być Polska, ta kochana i wymarzona ojczyzna dla nas wszystkich.
Ojczyzna bez kościotrupów w szafach i bez fałszywych mitów, aby młodzi
ludzie, których wtedy nie było na ziemi, nie popełnili w przyszłości tych
samych błędów. Prawda czy kłamstwo to „być lub nie być” dla naszej
polskości. To dlatego polskojęzyczne media i znane z antypolonizmu
osobistości chcą spalić tę ksiazke jeszcze przed jej wydaniem. Bo z tą nową
pozycja runie mit człowieka, którego oni sami wypromowali aby nim
manipulować dla własnych korzyści. Tym samym runie legenda Komitetu Obrony
Robotników, bo jakże „komandosi” przez tyle lat mogli bezwiednie wspierać
mikczemnego człowieka aż na stanowisko prezydenta. Przypomnę, że ci sami
ludzie kiedyś kłamliwie nazywali mnie agentem SB w myśl zasady „złodziej
krzyczy łapaj złodzieja”. To dlatego teraz ci wrodzy nam ludzie najgłośniej
argumentują przeciw wydaniu tej książki. Ale prawda o Lechu Wałesie musi
wyjśc na jaw, choćby dla dobra tych ludzi, na których on donosił, póżniej
szykanowanych i prześladowanych przez SB.

Autorom tej publikacji gratuluję odwagi. Jeśli po jej przeczytaniu uznam
ja za prawdziwą, ufunduję im cenną nagrodę za pracę, tak ważną dla mnie
osobiście i dla Polski.

Stanisław Tymiński

18 czerwca 2008,

Acton, Ontario

__._,_.___
Beiträge zu diesem Thema (1) Antworten (Auf der Website) | Neues Thema
Beiträge | Links | Mitglieder | Kalender
http://www.bloglines.com/blog/sowa
http://sowa.beeplog.de

http://kulturzentrum.w.interia.pl

Einstellungen per Internet ändern (Yahoo!-ID erforderlich)
Einstellungen: In "Tägliche Zusammenfassung" ändern | In "Klassisch" ändern
Besuchen Sie Ihre Group | Nutzungsbedingungen von Yahoo! Groups | Abonnement
kündigen Letzte Aktivität
a.. 8Neue Mitglieder
Besuchen Sie Ihre Group
Yahoo! 360ş