Jarosław a obciach

1. Data: 2008-06-19 21:25:41

Temat: Jarosław a obciach
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

JarKacz niestety już wie, że jest obciachowy.

"Podczas zaplanowanego na koniec roku kongresu PiS przedstawi "wielki, nowy
program IV RP" - zapowiedział lider partii Jarosław Kaczyński. Prezes chce
poprawić wizerunek swego ugrupowania m.in. wśród młodzieży, walcząc z
przekonaniem, że "PiS to obciach".
- Młodzież używa takiego słowa, którego do niedawna nie rozumiałem, nie
wiedziałem co to jest: obciach. Ale teraz już wiem. Otóż poprzez działania w
internecie, działanie niektórych telewizji, niektórych gazet, stworzono
takie wrażenie, że PiS to obciach. Musimy to zmienić - mówił Jarosław
Kaczyński podczas otwartego spotkania z mieszkańcami Śląska w Katowicach."