Niemcy-Portugalia

1. Data: 2008-06-19 21:02:29

Temat: Niemcy-Portugalia
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Wygrali zasłużenie, ale tak świnskiego faulu jak Arnie'ego Friedricha na
Cristiano Ronaldo już dawno nie widziałem.

Mam nadzieję, że Chorwacja będzie od nich lepsza.

Don Gav

2. Data: 2008-06-19 23:15:07

Temat: Re: Niemcy-Portugalia
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 19 Cze, 22:02, "Don Gavreone" <s...@l...po> wrote:
> Wygrali zasłużenie, ale tak świnskiego faulu jak Arnie'ego Friedricha na
> Cristiano Ronaldo już dawno nie widziałem.
>
> Mam nadzieję, że Chorwacja będzie od nich lepsza.
>
> Don Gav

Skąd wiesz że nie Turcja?

3. Data: 2008-06-20 07:04:50

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<b...@p...onet.pl>
a.googlegroups.com

> Skąd wiesz że nie Turcja?

Nie wiem. Prorokuję :)

Don

4. Data: 2008-06-20 09:22:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W 1-szej 10-ce na liście strzelców ME jest dwóch Niemców
(łącznie 5 bramek), dwóch Holendrów i dwóch Turków (łącznie
po 4 bramki).

Oprócz tego [z drużyn, które wyszły z fazy grupowej] - jeden
Rosjanin.

W klasyfikacji prowadzi David Villa z Hiszpanii z 4-ma trafieniami
na koncie.

Włochów oraz Chorwatów jak na razie brak.

--
CB

5. Data: 2008-06-20 11:19:45

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

d...@c...googlegroups.co

> Nie wiem. Prorokuję :)

W sumie Turcy już swoje zrobili. Z Czechami

6. Data: 2008-06-20 11:23:08

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<b...@p...onet.pl>
h.googlegroups.com

[...]
> W sumie Turcy już swoje zrobili. Z Czechami

Turecka gra mi się nie podoba.
Doceniam za ambicję i gryzienie trawy.
Zaimponowali trzema bramkami w kilkanaście minut, ale to nie jest radość gry
ojake mi chodzi.

Demirel pauzuje.

Don

7. Data: 2008-06-20 11:34:54

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

7...@a...googlegroups.co

> [...]
> Doceniam za ambicję i gryzienie trawy.
> Zaimponowali trzema bramkami w kilkanaście minut, ale to nie jest radość gry

Rozumiem, czyli zwyczajnie nie chciałbyś żeby awansowali.

> Demirel pauzuje.

Zabawię się w adwokata diabła i będę twierdził że Turcy wygrają, bo
ambicja i gryzienie trawy.
Już i tak wczoraj przejechałem się na Portugalii, więc dużo nie
ryzykuję.

8. Data: 2008-06-20 11:38:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl pisze:
> [...]
> ambicja i gryzienie trawy.
> Już i tak wczoraj przejechałem się na Portugalii, więc dużo nie

a polska już się nie liczy?

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

9. Data: 2008-06-20 11:49:57

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 12:38, tren R <t...@p...pl> wrote:

[...]