Kto ty jesteś? Mały Polak.

1. Data: 2008-06-20 08:44:55

Temat: Kto ty jesteś? Mały Polak.
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

"Kto ty jesteś? Mały Polak. A w co wierzysz? Wierzę, że: Miłosz był zdrajcą,
Wyspiański zboczeńcem, którego zabił syfilis, Kościuszko Żydem, Mickiewicz
agentem ochrany, Stwosz Niemcem, Iwaszkiewicz gejem, Konopnicka lesbijką,
Sienkiewicz nie znał się na historii, Małysz ledwie skacze, Kubica nie
zdałby egzaminu prawa jazdy, Kręglicka jest brzydka, Boniek rudy, Mazowiecki
sepleni, Szymborska nie umie pisać, Matejko był pacykarzem, szarpidrutem
Szopen, Słowacki grafomanem, Bartoszewski nie zdał matury, Polański pedofil,
Wajda podał rękę Gierkowi, Szewińska zgubiła pałeczkę, Łuszczek jest
alkoholikiem, Kutz nie ma pojęcia o reżyserii, Piwowski to esbek, Olbrychski
jak Boniek, Rodowicz nie ma głosu, Kuroń był harcerzem, Brzechwa komunistą,
Gombrowicz kosmopolitą, Broniewski stalinowcem, Gałczyński kaleczył
polszczyznę, Żeleński miał kompleksy, Bauman donosił na żołnierzy, Michnik
siedział na niby, Kołakowski wiejskim filozofem, Holoubek miał problemy z
dykcją, Suzin się jąkał, Kałużyński nie znał się na kinie, przedsiębiorca to
złodziej, grekokatolik ateista, ateista zboczeniec, Górski nie miał pojęcia
o piłce, Szarmach kiepsko grał głową, Fortunie się udało, Jagiełło trzymał z
Krzyżakami, Kozakiewicz wał, Rubinstein znowu Żyd, Anders kolaborował z
sowietami, Mrożek nie ma poczucia humoru, Starski nie ma wyobraźni
przestrzennej, Religa wcale nie miał raka, wiem bo teściowa miała i umarła,
Gilowska to Beata, Gajos jest bez wyrazu, Niesiołowski sprzedał narzeczoną,
Wujec ma bielmo, PRL nie był taki zły, komunę powiesić, Mercedes to "g" nie
samochód, Porto to sikacz, Rutkowska była tchórzliwa, w Chorwacji jest
brzydko, Grecy to pedały, prawda jest taka, że Wojtyła nienawidził
Wyszyńskiego, w Imię Ojca i Syna i Ducha świętego "Ament". Wolna narodowa
"katolicka" Polska Niech Żyje."

2. Data: 2008-06-20 08:45:43

Temat: Re: Kto ty jesteś? Mały Polak.
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone<s...@l...po>

> "Kto ty jesteś? Mały Polak. [...]."

To "matka kurka".

Don

3. Data: 2008-06-20 08:46:54

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jun 2008 10:44:55 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> [...]
> brzydko, Grecy to pedały, prawda jest taka, że Wojtyła nienawidził
> Wyszyńskiego, w Imię Ojca i Syna i Ducha świętego "Ament". Wolna narodowa

A poza tym wszyscy u Ciebie zdrowi?
:-D

4. Data: 2008-06-20 09:10:05

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message

> A poza tym wszyscy u Ciebie zdrowi?
> :-D

Kruki i wrony gawronkę mu przelecieli, a on musi teraz karmić...

5. Data: 2008-06-20 09:19:37

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jun 2008 11:10:05 +0200, Panslavista napisał(a):

> <i...@g...pl> wrote in message

> Kruki i wrony gawronkę mu przelecieli, a on musi teraz karmić...

Jeśli nawet Twoj pogląd (w sensie ogólnym) jest słuszny, to summa summarum
nie ma o co wojen toczyć, bo w końcu każdy jakieś pisklę karmi i cóż z
tego, że może nawet nie swoje, ważne, żeby były wszystkie wykarmione.
Patrzysz na świat z żabiej perspektywy - wskocz na trzcinkę i przestań się
zastanawiać, czy wszystkie Twoje to... Twoje :-)

6. Data: 2008-06-20 09:34:24

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 10:44, "Don Gavreone" <s...@l...po> wrote:
> [...]
> brzydko, Grecy to pedały, prawda jest taka, że Wojtyła nienawidził
> Wyszyńskiego, w Imię Ojca i Syna i Ducha świętego "Ament". Wolna narodowa

Modlitwa dziekczynna z wymowka - Andrzej Bursa

Nie uczyniles mnie slepym
Dzieki Ci za to Panie

Nie uczyniles mnie garbatym
Dzieki Ci za to Panie

Nie uczyniles mnie dziecieciem alkoholika
Dzieki Ci za to Panie

Nie uczyniles mnie wodoglowcem
Dzieki Ci za to Panie

Nie uczyniles mnie jakała, kuternoga, karłem, epileptykiem,
hermafrodyta, koniem, mchem ani niczym z fauny i flory
Dzieki Ci za to Panie

Ale dlaczego uczyniłeś mnie Polakiem?
--------------------
J-23 Flegiel von Trop

PS. moglo byc gorzej: w Nowym Orleanie w autobusie jedzie murzyn i
czyta zydowska gazete, a sasiad siedzacy obok mowi: nie wystarczy ci
ze jestes murzynem

7. Data: 2008-06-20 09:41:41

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jun 2008 02:34:24 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Ale dlaczego uczyniłeś mnie Polakiem?

Wystarczyło kiedyś podpisać volkslistę... Ale i dziś wolna... Unia :->

8. Data: 2008-06-20 09:58:33

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message

> [...]
> Patrzysz na świat z żabiej perspektywy - wskocz na trzcinkę i przestań się
> zastanawiać, czy wszystkie Twoje to... Twoje :-)

Moje są moje, a cudzych mi nie potrzeba, chyba, że jako dodatek do mojego -
wtedy niczym nie będzie się wyróżniało w traktowaniu od moich. Howgh!!!

9. Data: 2008-06-20 09:58:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<<Modlitwa Polaka.

Gdy wieczorne zgasną zorze,
zanim głowę do snu złożę,
modlitwę moją zanoszę
Bogu Ojcu i Synowi.
Do*******cie sąsiadowi.
Dla siebie o nic nie proszę,
tylko mu dosrajcie proszę!
Kto ja jestem?
Polak mały.
Mały, zawistny i podły.
Jaki znak mój?
Krwawe gały.
O to znoszę swoje modły
do Boga, Maryji Syna.
Zniszcie tego s****ysyna,
mego rodaka, sąsiada,
tego wroga, tego gada.
Żeby mu okradli garaż,
żeby go zdradzała stara,
żeby mu spalili sklep,
żeby dostał cegła w łeb,
żeby mu się córka z czarnym
i w ogóle żeby miał marnie.
Żeby miał AIDSa i raka.
O to modlitwa Polaka.>>

Klasyka "kulturowa". :)

--
CB

10. Data: 2008-06-20 10:04:30

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jun 2008 11:58:33 +0200, Panslavista napisał(a):

> Moje są moje,

Robiłeś badania genetyczne?
;-PPP

Rekolekcje seksualne :-)