Jak często ludziom rosną tszecie zęby?

1. Data: 2012-10-09 18:21:39

Temat: Jak często ludziom rosną tszecie zęby?
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak często ludziom rosną tszecie zęby?
Mam na myśli zęby rosnące same z siebie, nie protezy.
Słyszałam z opowiadań, że zdaża się to czasem, ale żadko,
u ludzi w dość podeszłym wieku.
Młodsi się nie pszyznają bojąc się spalenia na stosie z oskarżeniem :
wampir?
Nic w internecie nie umiem znaleźć na ten temat.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

2. Data: 2012-10-09 18:43:35

Temat: Re: Jak często ludziom rosną tszecie zęby?
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-09 20:21, Stokrotka pisze:

> [...]
> wampir?
> Nic w internecie nie umiem znaleźć na ten temat.

Może poszukaj pod "tRZecie zĘby" :)

3. Data: 2012-10-09 19:58:51

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może poszukaj pod "tRZecie zĘby" :)
Szukałam.
Bardzo mało znalazłam, zwykle trafiając pod tym hasłem na protezy.

Tam gdzie było o uzębieniu prawdziwym
zjawisko traktowane jest jak patologia.
A mi się wydaje, że jeśli ludzie kiedyś , gdy mieli dużo lepsze warunki,
jakiś czas po wyjściu z jaskini, gdy żyli ponad 100 lat i nie było to
ewenementem (w starożytności),
tszecie zęby były / są pewnie czymś normalnym i niezbędnym do długiego
życia.

4. Data: 2012-10-10 06:53:45

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-10-09 21:58, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> [...]
> ewenementem (w starożytności),
> tszecie zęby były / są pewnie czymś normalnym i niezbędnym do długiego

A bo wtedy to ludzie rzeczywiście długo żyli.

qr.a
--
Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

5. Data: 2012-10-10 10:08:55

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wampir?
> Nic w internecie nie umiem znaleźć na ten temat.

U ssaków tak przyroda wymyśliła, że nie wyrastają im ani trzecie ani
tszecie zęby. Może kiedyś wymyślą gen powodujący wyrastanie nowych
zębów, albo nawet nowego mózgu, co by się niektórym przydało ;-)
Tu masz zwiastun:
http://www.wprost.pl/ar/10832/Wieczne-zeby/
Jacek

6. Data: 2012-10-10 18:25:42

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U ssaków tak przyroda wymyśliła, że nie wyrastają im ani trzecie ani
> tszecie zęby.
Ludziom wyrasają a niekture gatunki też tak mają , dla konkretnego zęba nie
każdego.

> Tu masz zwiastun:
> http://www.wprost.pl/ar/10832/Wieczne-zeby/

Czytałam jak szukałam. Ciekawa jestem statystyk dotyczącyh ludzi.
Inne dane teżmnie interesują.

7. Data: 2012-10-12 14:07:52

Od: "bolo" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@i...pl> napisał w
wiadomości news:k51pvp$ese$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
> wampir?
> Nic w internecie nie umiem znaleźć na ten temat.

Mi jusz rosnom czfarte nawed, bo tszecie wyrwałem gdysz kszywo rosły i mi
siem nie podobały, a byłem ciekaf czy wyrosnom kolejne no i som.
Hcerz to spodkajmy się i ci je pokarze i dam podotykać nawet!

skrzypiące kolana
Soczewki Oasys
Jaka szczepionka na grypę?
Tomograf - wyniki badań