Jak dlugo goi sie rogowka?

1. Data: 2007-07-29 17:32:43

Temat: Jak dlugo goi sie rogowka?
Od: "Frank" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mogę znaleźć odpowiedzi na swój problem. Proszę mi choć odpowiedzieć jak
długo może się goić zarysowana bądź oparzona rogówka. Będę bardzo wdzięczny
za wszelką pomoc.

Marek

2. Data: 2007-07-29 21:36:24

Temat: Re: Jak dlugo goi sie rogowka?
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank" < > napisał w wiadomości
> Nie mogę znaleźć odpowiedzi na swój problem. Proszę mi choć odpowiedzieć
> jak długo może się goić zarysowana bądź oparzona rogówka.

Nie ma prostej odpowiedzi. Jeśli rysa jest płytka i nie ma powikłań to może
nie być śladu już po 24 godzinach. Jeśli w grę wchodzi duży ubytek czy też
rana wikła się zakażeniem to może to trwać miesiącami. Tak czy inaczej oko
powinien zobaczyć okulista.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2007-07-30 05:51:49

Od: "Marek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie być śladu już po 24 godzinach. Jeśli w grę wchodzi duży ubytek czy też
> rana wikła się zakażeniem to może to trwać miesiącami. Tak czy inaczej

Dzieki za odpowiedz.

krwiodawstwo a ból głowy
Woda gazowana a zapalenie gardla
Co to jest? Rak skóry? Czerniak? (mam foto)
angina, antybiotyki i gorączka
leki podawane dzieciom