Kręgosłup i pływanie

1. Data: 2007-07-30 10:27:04

Temat: Kręgosłup i pływanie
Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno pomaga. Pływanie. Na bolący kręgosłup. No to zaczęłam chodzić, ale
dziś kolega powiedział mie, że pomaga, owszem ale tylko pływanie kraulem
albo na plecach, a ja umiem tylko żabką. TO jak to jest? Może ktoś wie?
Pozdrawiam - Agnieszka

2. Data: 2007-08-02 18:24:56

Temat: Re: Kręgosłup i pływanie
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziś kolega powiedział mie, że pomaga, owszem ale tylko pływanie kraulem albo
> na plecach, a ja umiem tylko żabką. TO jak to jest? Może ktoś wie?

odciąża stawy, pomaga.

h.

3. Data: 2007-08-04 12:10:39

Od: "siliana ." <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

batory <b...@p...beztego.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> dziś kolega powiedział mie, że pomaga, owszem ale tylko pływanie kraulem
> albo na plecach, a ja umiem tylko żabką. TO jak to jest? Może ktoś wie?

mi lekarz powiedzial, zeby starac sie plywac 1 basen na brzuchu (dowolnie),
a 1 na plecach - bo wtedy inaczej miesnie pracuja. a zabka jak najbardziej
pomaga na kregoslup.

4. Data: 2007-08-04 18:34:28

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Aug 2007, siliana . wrote:

> mi lekarz powiedzial, zeby starac sie plywac 1 basen na brzuchu (dowolnie),
> a 1 na plecach - bo wtedy inaczej miesnie pracuja. a zabka jak najbardziej
> pomaga na kregoslup.

generalnie tzw. style symetryczne są bardziej zalecane niż niesymetryczne.
To znaczy żabka, na plecach i delfin bardziej niż krawl (czy kraul jak kto
woli)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2007-08-04 20:54:42

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
> generalnie tzw. style symetryczne są bardziej zalecane niż niesymetryczne.
> To znaczy żabka, na plecach i delfin bardziej niż krawl

pewnie tak, gdy się ma skrzywienie boczne, to się człek irytuje wpadaniem na
linkę toru ;-)) i przez to zmniejsza efekt relaksacyjny ;-))

i "crowl", jeśli chodzi o oryginalną nazwę ;-)) to tak apropąsik

sygnaturkę masz z netykietą niezgodną - to tak drugi apropąsik ;-)

h.

6. Data: 2007-08-04 22:15:02

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Aug 2007, Hania wrote:

> pewnie tak, gdy się ma skrzywienie boczne, to się człek irytuje wpadaniem na
> linkę toru ;-)) i przez to zmniejsza efekt relaksacyjny ;-))
>
> i "crowl", jeśli chodzi o oryginalną nazwę ;-)) to tak apropąsik

nie crowl ale crawl - ale ja celowo dla żartu napisałem krawl

co do sygnatury zgodnie z etykietą
"limit is that the signature should be no larger than 80 columns wide and
4 lines long" i w tych regułach się mieści. to co jest bezpośrednio
pod tekstem czyli "--" to nie jest część sygnatury tylko seperator.
Ci którzy są starymi unixowcami wiedzą, że niektóre unixowe programy
pocztowe (z tego co pamiętam to elm a teraz chyba także mutt)
taki seperator dodają automatycznie. Aktualnie zresztą z uwagi,
że niektóre serweru oferujące darmową pocztę dołączają do poczty
linijki reklamowe na koniec niektóre etykiety dopuszczają nawet
7 linii. Ale klasycznie chyba o ile pamiętam od samego początku
było "4"

i tak internet się zmienia i mało kto pamięta już o etykiecie

Nic, pozdrawiam i idę spać

P.

7. Data: 2007-08-05 09:26:42

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> generalnie tzw. style symetryczne są bardziej zalecane niż niesymetryczne.
> To znaczy żabka, na plecach i delfin bardziej niż krawl (czy kraul jak kto
> woli)
Czy można wiedzieć na jakiej podstawie oparte jest te zalecenie?

8. Data: 2007-08-06 12:54:25

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za rady, w międzyczasie nauczyłam się pływać na plecach, ale
kraula/krawla/crowla/crawla (niepotrzebne skreślić) darowałam sobie
P. - A.

9. Data: 2015-02-07 14:04:28

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 lipca 2007 12:27:04 UTC+2 użytkownik batory napisał:
> [...]
> dziś kolega powiedział mie, że pomaga, owszem ale tylko pływanie kraulem
> albo na plecach, a ja umiem tylko żabką. TO jak to jest? Może ktoś wie?

Możesz żabką, tylko nie rób obszernych ani energicznych ruchów.
--
Bodhi - http://xn--pywanie-njb.netinvest.pl/

10. Data: 2015-02-08 09:58:20

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Możesz żabką, tylko nie rób obszernych ani energicznych ruchów.

Mozesz zabka ale zabka kryta. Chodzi o to aby przy plywaniu kregoslup byl
prosty.
Na plyniesz na plecach to kregoslup jest prosty.

Jak kraulem lub zabka to twarz musi byc zanurzona w wodzie.
A z umieniem plywania to bedziesz mogla napisac " a ja umiem" dopiero wtedy
jak nauczysz sie oddychac w wodzie.
Przy zabce: " Głowa powinna być na tyle uniesiona nad wodą, aby tylko twarz
była w niej zanurzona."

A o oddychaniu "w wodzie" masz tu:
http://www.sportowepasje.boo.pl/index.php?option=com
_content&view=article&id=92:podstawy-nauki-plywania&
catid=45:kursy&Itemid=83
S*

Jak dlugo goi sie rogowka?
krwiodawstwo a ból głowy
Woda gazowana a zapalenie gardla
Co to jest? Rak skóry? Czerniak? (mam foto)
angina, antybiotyki i gorączka