Wizyta u dentysty - porady dla nerwicowców ?

1. Data: 2007-07-30 12:15:09

Temat: Wizyta u dentysty - porady dla nerwicowców ?
Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Zbliża sie nieuchronnie wizyta u dentysty :/
Dla zwykłych ludzi to nie jest duzy problem - dla mnie jest bo mam
problemy z nerwica a konkretnie stanami lękowymi :/
dlatego cholernie obawiam sie 1 wizyty - boje sie ze mnie brzuch
rozboli w trakcie "operacji", ze zaczne sie telepac, pocic jak podczas
gry w piłke lub cholera wie co sie dziac ze mna bedzie.
kupilem krople uspokajajace lehning l72 - moze jakos one pomoga, tego
sie dowiem jak wejde do gabinetu :/
wiec moze jakies porady macie dla mnie ? ;)
czeka mnie borowanie i wyrwanie zeba oraz moze piaskowanie ;)

no i najgorsze to to ze nie mam zaufanego dentysty w miescie takze jak
trafie zle to moga dziac sie cuda, a ide do NFZ zeby troszke
zniwelowac koszty leczenia (tyle ze czytam ze teraz w NFZ to za
wiekszosc trzeba placic).

planuje przed zabiegiem poinformowac dentyste ze jestem lekowcem i
niech dziala pod najwyzszym stopniem ostroznosci, tylko nie wiem czy
nie zemdleje na wiodk fotela zanim sie odezwe ;)

2. Data: 2007-07-30 12:17:17

Temat: Re: Wizyta u dentysty - porady dla nerwicowców ?
Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

a i jeszcze jedno - mam duze obawy przed pokazaniem zebow dentystce,
niestety nie sa one w dobrym stanie i boje sie ze jak je zobaczy to mi
powie ze czeka mnie wymiana szczęki ;)

3. Data: 2007-07-30 13:19:59

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> [...]
sie dowiem jak wejde do gabinetu :/
> wiec moze jakies porady macie dla mnie ? ;)

Wg mnie masz klasyczną nerwicę. Powinieneś przemyśleć swoje odżywianie,
bo chyba w nim jest za dużo węglowodanów i niewiele tłuszczu, prawda?
To węglowodany wywołują Twoje nadmierne pobudzenie i lęki. To typowe
zachowanie dla roślinożerców. A najmniej strachliwi wśród zwierząt
są mięsożercy.

> [...]
> jestem lekowcem i niech dziala pod najwyzszym stopniem ostroznosci,
tylko nie wiem czy nie zemdleje na wiodk fotela zanim sie odezwe ;)

Koniecznie o tym powiedz dentystce. Sądzę, że powinna być na takich
pacjentów przygotowana i będzie lepiej niż myślisz.

Krystyna
--
Jadło określa świadomość. H.G. Wells

4. Data: 2007-07-30 13:41:20

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik

a i jeszcze jedno - mam duze obawy przed pokazaniem zebow dentystce,
niestety nie sa one w dobrym stanie i boje sie ze jak je zobaczy to mi
powie ze czeka mnie wymiana szczęki ;)

Skoro masz nerwice te pewnie sie leczysz.
Idź porozmawiaj z psychologiem na temat twoich wątpliwości i leku przed
stomatologiem.
Twoje reakcje nie sa odosobnione, wiele osób ma lek przed stomatologiem, nie
tylko cierpiący na nerwice.
Tej pani co tu wypisuje o mięsożercach zupełnie nie słuchaj bo to
przedstawicielka optymalnej sekty.

Pozdrawiam
Cancer

5. Data: 2007-07-30 16:01:20

Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lip, 15:41, "Cancer" <o...@m...com> wrote:
> [...]

> tylko cierpiący na nerwice.
> Tej pani co tu wypisuje o mięsożercach zupełnie nie słuchaj bo to

heh roslinozerca nie jestem napewno ;)

a do psychologa nie chodze, a moze i powinienem :/

6. Data: 2007-07-30 16:29:11

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@o...pl pisze:

> planuje przed zabiegiem poinformowac dentyste ze jestem lekowcem i
> niech dziala pod najwyzszym stopniem ostroznosci, tylko nie wiem czy
> nie zemdleje na wiodk fotela zanim sie odezwe ;)

Niech dentysta zacznie od drobnych ubytkow.Staraj sie czerpac
przyjemnosc z obcowania z tymi wszystkimi wiertlami;)
Ustalaj bardzo czeste wizyty zebys nie mial czasu odbudowywac Swoich 'lekow'
Na przyszlosc nie dopuszczaj do duzych ubytkow w uzebieniu a zobaczysz
ze malutkie borowanie to czysta poezja :)

7. Data: 2007-07-30 16:42:27

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <tubbs

heh roslinozerca nie jestem napewno ;)

a do psychologa nie chodze, a moze i powinienem :/

Ja tez nie jestem roślinożercą, ale ta pani namawia do obżerania sie tłustym
żarciem.
Do tego wpaja, ze to jest zdrowe _)))
A jej cel jest taki, abyś wszedł na stronę optymalna, potem zakupił optymalne
książki.
Potem stwierdzisz, ze to nie działa( bo przecież nie może-))))))).
A oni tobie oświadczą, ze cie naucza, ale musisz do nich przyjechać do ich
sanatorium za jedyne 2000 tys. za 2 tygodnie-))).
Po tym pobycie wmówią Ci, ze jesteś juz zdrowy i wyleczony ze wszystkich chorób
świata.
Tak w skrócie działa ich optymalna działalność.
Zaznaczam ze to w dużym skrócie-))))))).

Co do twojego problemu, to napisałeś, ze masz nerwice.
Myślę,ze masz ta chorobę zdiagnozowana i w jakiś sposób próbujesz sie leczyć.
Nie wyleczysz tej dolegliwości żadna dieta, jedyne wyjście to musisz udać sie do
specjalisty jakim w tym wypadku jest lekarz psychiatra.
Lekarz zadecyduje o sposobie leczenia.
Nerwice można leczyć tez dzisiaj u psychologa psychoterapia.
A polaczenie farmakoterapii i psychoterapii daje dzisiaj najlepsze wyniki.

Pozdrawiam
Cancer

8. Data: 2007-07-30 17:53:29

Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

ok dzieki za odpowiedzi - co do leczenia lęków to probuje sobie sam
poradzic, a co do lęku przed dentysta to mam niestety silny uraz z
dziecinstwa i dentysta zawsze budzil u mnie strach ... dlatego mam
zaniedbania w uzebieniu aczkolwiek ząb mnie nie bolał chyba od 10
lat ;))
kazdy mowi ze teraz leczenie jest bezbolesne, dlatego mozliwe ze po 1
wizycie bedzie juz pozniej wszystko ok...
tylko draznia mnie strasznie bole brzucha w mocno stresowych
sytuacjach i tego sie obawiam podczas wizyty u stomatologa :/

9. Data: 2007-07-30 18:04:14

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]
Krystyna próbowała Tobie pewne sprawy z odżywianiem zasugerować, ale sądzę,
że tak jak większość, nie zareagujesz na te sugestie. Brzuch człowieka nie
może nigdy boleć, a tym bardziej pod wpływem stresu, bo niby dlaczego?
Kłania się dieta, i jeszcze raz dieta....
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2007-07-30 18:09:20

Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lip, 20:04, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:
> Użytkownik <t...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:1185818009.737682.295770@w3g2000hsg.g
ooglegroups.com...

> [...]
> może nigdy boleć, a tym bardziej pod wpływem stresu, bo niby dlaczego?
> Kłania się dieta, i jeszcze raz dieta....

oj moze a czemu ? polecam poczytac serwisy o nerwicy - a diete mam
nienajgorsza bo cwicze na silowni i staram sie odzywiac wszystkimi
skladnikami ;) od weglowodanow, przez bialko i tluszczu - a miesa jem
ostatnio duzo, wkoncu sezon grilowy jest w pelni :) Wiec prosze juz o
diecie nie wspominac bo to tylko odbiega od tematu ;)

Kręgosłup i pływanie
Jak dlugo goi sie rogowka?
krwiodawstwo a ból głowy
Woda gazowana a zapalenie gardla
Co to jest? Rak skóry? Czerniak? (mam foto)