Re: Wizyta u dentysty - porady dla nerwicowców ?

From: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Wizyta u dentysty - porady dla nerwicowców ?
Date: Mon, 30 Jul 2007 15:19:59 +0200

Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1185797709.923881.289710@g4g2000hsf.googlegroup
s.com...

> Zbliża sie nieuchronnie wizyta u dentysty :/
Dla zwykłych ludzi to nie jest duzy problem - dla mnie jest bo mam
> problemy z nerwica a konkretnie stanami lękowymi :/
dlatego cholernie obawiam sie 1 wizyty - boje sie ze mnie brzuch
> rozboli w trakcie "operacji", ze zaczne sie telepac, pocic jak podczas
gry w piłke lub cholera wie co sie dziac ze mna bedzie.
> kupilem krople uspokajajace lehning l72 - moze jakos one pomoga, tego
sie dowiem jak wejde do gabinetu :/
> wiec moze jakies porady macie dla mnie ? ;)

Wg mnie masz klasyczną nerwicę. Powinieneś przemyśleć swoje odżywianie,
bo chyba w nim jest za dużo węglowodanów i niewiele tłuszczu, prawda?
To węglowodany wywołują Twoje nadmierne pobudzenie i lęki. To typowe
zachowanie dla roślinożerców. A najmniej strachliwi wśród zwierząt
są mięsożercy.

> no i najgorsze to to ze nie mam zaufanego dentysty w miescie takze jak
trafie zle to moga dziac sie cuda,
a ide do NFZ zeby troszke
> zniwelowac koszty leczenia (tyle ze czytam ze teraz w NFZ to za
wiekszosc trzeba placic). planuje przed zabiegiem poinformowac dentyste ze
> jestem lekowcem i niech dziala pod najwyzszym stopniem ostroznosci,
tylko nie wiem czy nie zemdleje na wiodk fotela zanim sie odezwe ;)

Koniecznie o tym powiedz dentystce. Sądzę, że powinna być na takich
pacjentów przygotowana i będzie lepiej niż myślisz.

Krystyna
--
Jadło określa świadomość. H.G. Wells