Re: Wizyta u dentysty - porady dla nerwicowców ?

Data: 2007-07-30 16:42:27
Temat: Re: Wizyta u dentysty - porady dla nerwicowców ?
Od: "Cancer" <o...@m...com>

Użytkownik <tubbs

heh roslinozerca nie jestem napewno ;)

a do psychologa nie chodze, a moze i powinienem :/

Ja tez nie jestem roślinożercą, ale ta pani namawia do obżerania sie tłustym
żarciem.
Do tego wpaja, ze to jest zdrowe _)))
A jej cel jest taki, abyś wszedł na stronę optymalna, potem zakupił optymalne
książki.
Potem stwierdzisz, ze to nie działa( bo przecież nie może-))))))).
A oni tobie oświadczą, ze cie naucza, ale musisz do nich przyjechać do ich
sanatorium za jedyne 2000 tys. za 2 tygodnie-))).
Po tym pobycie wmówią Ci, ze jesteś juz zdrowy i wyleczony ze wszystkich chorób
świata.
Tak w skrócie działa ich optymalna działalność.
Zaznaczam ze to w dużym skrócie-))))))).

Co do twojego problemu, to napisałeś, ze masz nerwice.
Myślę,ze masz ta chorobę zdiagnozowana i w jakiś sposób próbujesz sie leczyć.
Nie wyleczysz tej dolegliwości żadna dieta, jedyne wyjście to musisz udać sie do
specjalisty jakim w tym wypadku jest lekarz psychiatra.
Lekarz zadecyduje o sposobie leczenia.
Nerwice można leczyć tez dzisiaj u psychologa psychoterapia.
A polaczenie farmakoterapii i psychoterapii daje dzisiaj najlepsze wyniki.

Pozdrawiam
Cancer