Re: Wizyta u dentysty - porady dla nerwicowców ?

Data: 2007-07-30 16:29:11
Temat: Re: Wizyta u dentysty - porady dla nerwicowców ?
Od: kuba <k...@k...onet.pl>

t...@o...pl pisze:

> planuje przed zabiegiem poinformowac dentyste ze jestem lekowcem i
> niech dziala pod najwyzszym stopniem ostroznosci, tylko nie wiem czy
> nie zemdleje na wiodk fotela zanim sie odezwe ;)

Niech dentysta zacznie od drobnych ubytkow.Staraj sie czerpac
przyjemnosc z obcowania z tymi wszystkimi wiertlami;)
Ustalaj bardzo czeste wizyty zebys nie mial czasu odbudowywac Swoich 'lekow'
Na przyszlosc nie dopuszczaj do duzych ubytkow w uzebieniu a zobaczysz
ze malutkie borowanie to czysta poezja :)