Wizyta u dentysty - porady dla nerwicowców ?

21. Data: 2007-08-05 21:49:18

Temat: Re: Wizyta u dentysty - porady dla nerwicowców ?
Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ładnie to opisałeś dla tych znerwicowanych u stomatologów.
Starałem się jak mogłem :) Chociaż ci co nie znają strachu przed dentystą
nie zrozumią tego że można się panicznie bać takiej wizyty i na fotelu mdleć
na tyle skutecznie że potrzeba dwie osoby do przywrócenia stanu używalności
delikwenta.
A i tak za późno przeczytałem, że już po wszystkim.

Chociaż rwanie zębów naprawdę mnie nie bolało.

> Pozdrawiam Jurek M.

Pozdrawiam
PawełJ

22. Data: 2007-08-06 15:36:57

Od: qqruźNIK <q...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@o...pl napisał(a):

> a i jeszcze jedno - mam duze obawy przed pokazaniem zebow dentystce,
> niestety nie sa one w dobrym stanie i boje sie ze jak je zobaczy to mi
> powie ze czeka mnie wymiana szczęki ;)

Człooowieku nic tak nie cieszy dentysty jak dziurawa szczęka - jesteś
dla niego chodzącym workiem pieniędzy.

Co do nerwicy - ja jak każdy prawdziwy mężczyzna boję się dentysty jak
cholera.
Zawsze gdy wchodzę do gabinetu mówię że pierwsza metalowa rzecz jaką
może mi wszdzić do gęby to lusterko a druga to igła ze znieczuleniem.

Ta jego motyka czy sprzęty do odwiertów może se wkładać dopiero gdy
znieczulenie działa.

qqruźNIK

Kręgosłup i pływanie
Jak dlugo goi sie rogowka?
krwiodawstwo a ból głowy
Woda gazowana a zapalenie gardla
Co to jest? Rak skóry? Czerniak? (mam foto)