Jak działa odśnieżarka za 300zł?

1. Data: 2010-12-03 08:23:28

Temat: Jak działa odśnieżarka za 300zł?
Od: "zs" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W obi są odśnieżarki elektryczne po 300zł. Tak sobie pomyslalem ze na 3 domy
to mozna po 100zł wydac. Chodzi o robienie ścieżek, odśnieżenie podjazdu,
chodnika przed domem. Czy ktoś ma i się sprawdza? Na filmika z youtube są
ale wieksze i nie wiem czy ta za 300zł odrzuci śnieg na 5m?
Moze ktos ma nagrany filmik jak dziala ta mała elektryczna odśnieżarka?

2. Data: 2010-12-03 13:26:03

Temat: Re: Jak działa odśnieżarka za 300zł?
Od: "Marek P." <q...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

zs wrote:
> [...]
> sprawdza? Na filmika z youtube są ale wieksze i nie wiem czy ta za
> 300zł odrzuci śnieg na 5m? Moze ktos ma nagrany filmik jak dziala ta mała

Ja ma taką 1300 W STIGA (wystarczy ale jakby wtedy były dostępne to bym na
pewno wziłął 1800-2000 W) Odrzuca śnieg na 2-7 m ale muszisz wiedzieć zę
robi mnustwo bałaganu zwłaszcza w wietrzną pogodę, Muszisz odśnieżać świeży
śnieg jeszcze przed udeptaniem. Na mokrym śniegu jest za słaba i przystaje,
trzeba wolniej ja pchać. Ogólnioe jestem bardzo zadowolony.
Ja kieruję wyrzut na droge osiedlową. Mgiełka śniegu jest tak cienka ze na
ulicy prawie nie widać. W przeciwieństwie do sąsiadów którzy mają zaspy
wysokości 0,5-0,7 m. Łączna powierrzchnia odśnieżania z chodniliem to ok
60-80 m2. Wczoraj zajęło mi to ok 15-20 minut i nie spociłem się przy tym
jak bywało kiedyś.

Ojcu planuję zakup mocnej spalinowej. Nie ma czasu odśnieżać długiego
podjazdu rano a po południu są już udeptane ślady i ta elektryczna nie daje
rady.

3. Data: 2010-12-03 13:40:10

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-03 14:26, Marek P. pisze:

> trzeba wolniej ja pchać. Ogólnioe jestem bardzo zadowolony.
> Ja kieruję wyrzut na droge osiedlową.

Super, dobry jesteś.Muszę dzisiaj spróbować i przerzucić cały śnieg na
drogę lub do sąsiada.Ale będzie jazda :-)

Te odśnieżarki są dobre na suchy, nie ubity śnieg.
Na mokrym, zbitym śniegu nie dają rady.
Chyba,że kupisz coś dużego, mocnego, ale wtedy i ceny są inne.

4. Data: 2010-12-03 14:41:30

Od: "Marek P." <q...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Super, dobry jesteś.Muszę dzisiaj spróbować i przerzucić cały śnieg na
> drogę lub do sąsiada.Ale będzie jazda :-)

Do sąsiada nigny nie przeżucałem. Droga jest zapomniana przez miasto i nie
odśnieżana. Sąsiedzi się nie skarżą a droga jest ślepa (4 domy wzdłuż).
Śnieg rozżuca się na nią i na pobliską łąkę tworząc warstwę nie grubszą niż
1 cm. Napisałem to jakby ścieżka przebiegała wzdłuz np ogrodu.

Ale jak już przeżucisz do sąsiada to podziel się wrażeniami.

> Te odśnieżarki są dobre na suchy, nie ubity śnieg.
> Na mokrym, zbitym śniegu nie dają rady.
> Chyba,że kupisz coś dużego, mocnego, ale wtedy i ceny są inne.

Zgadzam się.

5. Data: 2010-12-03 17:05:00

Od: ZS <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te odśnieżarki są dobre na suchy, nie ubity śnieg.
> Na mokrym, zbitym śniegu nie dają rady.
> Chyba,że kupisz coś dużego, mocnego, ale wtedy i ceny są inne.
Własnie o to chodzi bo mi nie przeszkadza śnieg gdy jest ubity. Mozna po
nim chodzić normalnie, czy jechać samochodem. Natomiast gdy spadnie jak
ostatnio 10cm to dobrze by było szybko się pozbyć z chodnika i podjazdu.
Jak kupię to zrobię filmik jak to działa:)

6. Data: 2010-12-03 18:16:01

Od: "Marek P." <q...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.google.pl/#hl=pl&biw=767&bih=417&q=od%C5%
9Bnie%C5%BCarka&um=1&ie=UTF-8&tbo=u&tbs=vid:1&source
=og&sa=N&tab=wv&fp=659194588afaaf30

Znajdź elektryczną

7. Data: 2012-10-01 18:29:10

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Zobacz jakie tu są ceny: http://ogrodosfera.pl/odsniezarki Ciekawe jakie są w tym Obi
odśnieżarki że tak tanio?

8. Data: 2012-10-01 18:59:45

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 października 2012 20:29:10 UTC+2 użytkownik
j...@g...com napisał:
> Zobacz jakie tu są ceny: http://ogrodosfera.pl/odsniezarki Ciekawe jakie są w tym
Obi odśnieżarki że tak tanio?

Obi nie spamuje tak bezczelnie;)

9. Data: 2012-10-02 18:10:51

Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 3 grudnia 2010 15:41:30 UTC+1 użytkownik Marek P. napisał:

> [...]
> 1 cm. Napisałem to jakby ścieżka przebiegała wzdłuz np ogrodu.
>
> Ale jak już przeżucisz do sąsiada to podziel się wrażeniami.

Po co odśnieżasz jak spadnie 1 cm śniegu. Jeśli na łąkach jak piszesz jest warstwa
1cm to chyba u ciebie jest jakaś czarna dziura co zasysa to co nie spadło na łąki.
Czy czasami nie spszedajeż odsnierzarek? Błendy jakie robisz pasóją jak ólał do
spszedawcuf. Czy w Twojej odśnieżarce jest wysoko wydajny silnik elektryczny? jeśli
tak to napisz jak działa. Bo nisko wydajnych silników elektrycznych to raczej nie ma
i tak z ciekawości pytam.

10. Data: 2012-10-03 07:29:01

Od: "t-1" <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Zobacz jakie tu są ceny: http://ogrodosfera.pl/odsniezarki Ciekawe jakie są
w tym Obi odśnieżarki że tak tanio?

Popatrz na opis techniczny odśnieżarek.
Czy jest rozsądne odśnieżać w czasie opadów kilka razy na godzinę (aby
warstwa śniegu nie była zbyt gruba) pasami o szerokości 40cm?
Na dodatek śnieg jest odrzucany na odległość 1 metra. Czyli praktycznie,
można odśnieżać wąską ścieżkę w ogrodzie. Więc 300 zł w porównaniu do ceny
szufli to bardzo drogo.
t-1

Piec trociniak - jak rozpalic
Zmywarka Bosch SRS 45T72EU