Jak (i czy) pomalować drzwi wewnętrzne

1. Data: 2004-01-24 14:20:24

Temat: Jak (i czy) pomalować drzwi wewnętrzne
Od: Zbigniew Okon <a...@s...w.sigu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Urządam mieszkanie i mam problem z drzwiami. "Dostałem" od developera dosyć
paskudne drzwi w plastikowej okleinie imitującej drewno (Porta MiniMax,
okleina jabłoń). Ponieważ nie cierpię imitacji, zastanawiałem się nad ich
wymianą na drzwi w okleinie naturalnej, ale to jak na razie trochę za duży
koszt.

Przyszło mi więc do głowy, czy by nie pomalować tych trzwi na jakiś
sympatyczny kolorek. I stąd pytanie - ćwiczył to ktoś? Nie chciałmym, żeby
zostały zacieki z farby, smugi po pendzlu i takie rzeczy. Miło by było,
gdyby pokrywa farby nie starla się też po pół roku używania. Czym więc to
zrobić (spray? dopry pędzel? takie malarskie ustrojstwo do maliwania
natryskowego?) i jakiej farby użyć. Ponadto czy np. przecierać trzwi
papierem ściernym przed malowaniem?

--
Zbigniew Okoń
____________

1. Data: 2004-01-24 19:45:14

Temat: Re: Jak (i czy) pomalować drzwi wewnętrzne
Od: "Mack" <m...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zawsze spray istnieje

1. Data: 2004-01-25 13:19:26

Od: Zbigniew Okon <a...@s...w.sigu> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 24 Jan 2004 20:45:14 +0100, na pl.rec.dom, Mack napisał(a):

> zawsze spray istnieje

Znalazłem nieco lepsze rozwiązanie. Pol-Skone ma w ofercie drzwi malowane.
Można je zamówić w dowolnym kolorze :)).

--
Zbigniew Okoń
____________

1. Data: 2004-01-30 18:14:10

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomaluj je farbą właśnie zakupioną w Pol-Skone.

Anna

____________

1. Data: 2004-01-30 21:07:40

Od: Zbigniew Okon <a...@s...w.sigu> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 30 Jan 2004 19:14:10 +0100, na pl.rec.dom, Ania napisał(a):

> Pomaluj je farbą właśnie zakupioną w Pol-Skone.

Hmm... TO oni sprzedają też farbę??

--
Zbigniew Okoń
____________

1. Data: 2004-01-30 23:04:50

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Lublinie tak. Sama niedawno malowałam drzwi ich produkcji farbą zakupioną
u nich. Wyglądają rewelacyjnie.

> o k o n a t h e l l d o t p l

Lampa w szczelinie przysufitowej
Lampa podsufitowa - problem z odblysnikiem...
Budowe domu zlece !
Kuchnia i szafy - Krakow
Pomocy instrukcja zmywarki bosch SGS 56A52