Jak najlepszą PRZEPALANKE?? :-))

1. Data: 2003-11-13 13:32:58

Temat: Jak najlepszą PRZEPALANKE?? :-))
Od: "AsTrA" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niom własnie jak zrobić najsmaczniejsiejszą przepalanke albo cosik innego z
czystkego spirytusu??

1. Data: 2003-11-13 18:49:48

Temat: Re: Jak najlepszą PRZEPALANKE?? :-))
Od: "Grzegorz J." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsTrA" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> Niom własnie jak zrobić najsmaczniejsiejszą przepalanke albo cosik innego
> czystkego spirytusu??

****
cukier + wanilia + 1 goździk - przepalanka że hej

Grzegorz J.

1. Data: 2003-11-13 21:09:12

Od: "nazgul" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cukier + wanilia + 1 goździk - przepalanka że hej
>
> Grzegorz J.

Ale żes sie rozpisał....

mozna na b.szybko porterówkę: szklanak spirtu jeden porter szklanka(lub
troszke mniej) cukru torebka cukru wanilinowego - wymieszać, po wypiciu nie
wstrząsa ;-)

a przepalanka to wiadomo składniki jak wyzej na patelnię mozna krople wody
dodac - smazyc aż do zbrazowienia (wedle smaku) rozcieńczyć woda i dolac
spirtu tak pół na pół żeby za bardzo woda nie zalatywało.

pozdr.

1. Data: 2003-11-13 21:23:47

Od: "walkie!" <walkie_precz_ze_spamem@wroclaw_tu_cos_do_wywalenia.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nazgul napisał:

> [...]
> dodac - smazyc aż do zbrazowienia (wedle smaku) rozcieńczyć woda i dolac
> spirtu tak pół na pół żeby za bardzo woda nie zalatywało.

moja tesciowa taka robi
po jej wypiciu zawsze mam traumatyczne przezycia
bastuje po jednym kieliszku gdyz zazwyczaj chwyta mnie skurcz w
okolicach obojczyka brrrrrrrr

--

Justyna - walkie!
http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2003-11-13 21:25:25

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:

> [...]

po co ta woda? Przepalanka z karamelu i spirytusu bez rozcieńczania smakuje
lepiej ;-)

Waldek

1. Data: 2003-11-13 22:53:49

Od: "walkie!" <walkie_precz_ze_spamem@wroclaw_tu_cos_do_wywalenia.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldemar z domu napisał:

> po co ta woda? Przepalanka z karamelu i spirytusu bez rozcieńczania smakuje
> lepiej ;-)
>
> Waldek

chyba po to zeby nie dostac skurczu calego ciala ;)

1. Data: 2003-11-14 02:40:41

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On 13 Nov 2003 14:32:58 +0100, "AsTrA" <a...@b...pl> wrote:

>Niom własnie jak zrobić najsmaczniejsiejszą przepalanke albo cosik innego z
>czystkego spirytusu??

Spirytus wypic, petem przepalic.

Inna wersja - przepalanka wytrawna na pietce:

Bierzemy pietke od chleba, przypalamy na ciemnobrazowo nad ogniem i
przelewamy przez nia gorzale czy spirytus - co kto tam woli...

Mozna rowniez dla kloru do spirtu troche herbaty w postaci wiorow
dosypac (niezapomniana scena z filmu "Haslo"...).

--
Darek

ciasto "czekolada"
Re: Smalec wegetariański