Jak nie wychować córki na dziwkę

51. Data: 2008-11-21 14:24:56

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwk
Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> Albo mało spostrzegawczy jesteś. Jak spotkasz teraz swoją koleżankę
> podstawówki i ona wygląda jak własna babcia, to z dużym
> prawdopodobieństwem możesz założyć że zaczynała pracę w wieku lat 13.

masz racje z tym, ze w podstwowce to cala mieszanina ludzi byla. Ludzie z
roznych domow, z roznych srodowisk. Pozniej oczywiscie widac to bylo w
wybranej drodze zyciowej, jedni kocznyyli nawet w wiezieniu, inni osiagneli
sukces w zyciu (wyksztalcenie, kariera, dom, rodzina). Zapewne seks kwitl,
ale nie wszedzie i nie u wszystkich. Taka co wyglada jak babacia, to zwykle
osoba malo majaca forsy, bo i mlodosc sie skonczyla to i forsa tez....a i
samoswiadomosci malo bylo jak wtedy to i teraz.

i.

52. Data: 2008-11-21 14:27:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:

> No powiedzmy, w przeciętnej grupie to jedna o aparycji Joli R. jakoś się znajdzie
;-)

A kto to jest Jola R.? że tak głupio spytam...

Ewa

53. Data: 2008-11-21 14:31:00

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwkę
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurna... jakie patologie!

a co z wychowaniem chlopcow ?
p.

54. Data: 2008-11-21 14:31:57

Od: "xcichy" <xc(c)c@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:gg6b94$g1v$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Ogólnej nie ma. Choćby tu na grupie trudno o aprobatę. Że dziennikarze
> aprobują to nie dziwota, ich zajęcie dość podobne. Co do tego jak było
> kiedyś :
> http://groups.google.pl/group/pl.sci.historia/msg/c9
973811b79dccc7?hl=pl&dmode=source
> Jak widać ze stawek, na podstawie prawa popytu i podaży można
> wywnioskować, że jednak obecnie ten proceder jest dużo rzadszy.

Albo inflacja.
xc

55. Data: 2008-11-21 14:37:09

Od: "xcichy" <xc(c)c@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:gg6cje$p1a$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> A jak inaczej szczeniak może zaimponować ? Tu wymyśli, tam ubarwi to co
> zasłyszał, grunt byle sensacyjnie brzmiało i ktoś zwrócił na niego uwagę.
> Zjawisko istnieje, ale co do akceptacji to popytaj ich jak widzą
> przyszłość swoją i tych za 40zł.

Zjawisko istnieje i jest całkiem spore. Ktoś napisał wyzej,ze otym się mówi
w luźnych rozmowach rówieśników. Są przecieki jak choćby u Molnarki. O tym
że jest akceptowane ,to chyba świadczą ceny usług? 40. są na teraz. Oni o
tym wiedzą a przyszłośc? Nauczeni w taki sposób traktować kobiety i seks
pewno się nie zmienią z działaniu tylko forma będzie inna.
xc

56. Data: 2008-11-21 14:48:28

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <M...@M...pl> writes:

> Oczywiście. Jak przy _każdej_ rozmowie z innym człowiekiem.

Akurat chlopak w wieku lat ok. 16 (a jeszcze w towarzystwie kolegow)
jest daleko ponadprzecietnie sklonny do wyolbrzymiania swoich sukcesow
seksualnych.

MJ

57. Data: 2008-11-21 14:50:13

Od: "xcichy" <xc(c)c@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:gg62aa$82n$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> http://www.mp.pl/kurier/index.php?aid=37590&_tc=4A08
6F729B9F4908B0C3114358BD39B4

> Ale don't panic. Swoboda seksualna była od zawsze jedynym sposobem
> uprzyjemnienia sobie życia dostępnym dla biedaków. Poczytaj "Germinal"
> Zoli, czy choćby "Kamień na kamieniu" Myśliwskiego. Daj córce atrakcyjną
> alternatywę, to masz spore szanse na sukces.

Historia tego nie potwierdza. Moda na rozwiązłość szła z góry, z wyzszych
klas. Tam były autorytety, poważanie. Starano się upodabniać do nich. Teraz
autorytetem jest Bravo Gerl, Cosmopolitan itp.

Nie wydaje mi się ,żeby to dotyczyło tylko biedaków. Przecież one nie z
głodu to robią. Ci co płacą ,tym bardziej biednymi być nie mogą.

Są jeszcze takie formy spędzania wolnego czasu: "ustawki"
"Kilka lat temu 80 proc. pensjonariuszek zakładów poprawczych stanowiły
złodziejki, dziś są to nastolatki, które dokonały najbardziej agresywnych
przestępstw: ciężkich pobić, rozbojów, wymuszeń."
"...rosnąca agresja nastolatek wpisuje się w trend cywilizacyjny idący do
nas z Zachodu. Dziewczyny przejmują męskie wzorce zachowań, także te
najgorsze."

http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/61891,dziewcz
yny-brutalniejsze-od-stadionowych-chuliganow,id,t.ht
ml
xc

58. Data: 2008-11-21 14:50:14

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xcichy"
> tym wiedzą a przyszłośc? Nauczeni w taki sposób traktować kobiety i seks
> pewno się nie zmienią z działaniu tylko forma będzie inna.

Nie kobiety, tyko k...
Zawsze były i zawsze będą. Traktowania kobiet nauczą się patrząc, jak ojciec
traktuje matkę.

EwaSzy

59. Data: 2008-11-21 14:51:12

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto"...
> Dnia 21.11.2008, o godzinie 13.57.08, na pl.soc.dzieci.starsze, Adam
>
> Przeca to nie powód do depresji!

Widzi mi się urodziny jakieś okrągłe były.

EwaSzy

60. Data: 2008-11-21 14:51:15

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

xcichy pisze:

973811b79dccc7?hl=pl&dmode=source

> Albo inflacja.

Przeliczam względem zarobków w innych zawodach. I wychodzi że obecnie
d* jest droższa ośmiokrotnie niż przed IIwojną.
Adam

liczenie
Drzewo genealogiczne
Prezenty AD 2008