Jak nie wychować córki na dziwkę

61. Data: 2008-11-21 14:54:00

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwk
Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> Użytkownik "xcichy"
>>
> Nie kobiety, tyko k...

Kurwa też kobieta.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

62. Data: 2008-11-21 14:55:21

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwkę
Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana pisze:

> a co z wychowaniem chlopcow ?

A po co, to dziewczyna przecież jest od tego, żeby nie dać? Chłopakom
grają hormony nie ma co ograniczać.

LL
ironicznie

63. Data: 2008-11-21 15:03:17

Od: "xcichy" <xc(c)c@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "xcichy"
> Nie kobiety, tyko k...
> Zawsze były i zawsze będą. Traktowania kobiet nauczą się patrząc, jak
> ojciec traktuje matkę.

Tak będą traktować te kobiety z którymi im nie wyjdzie. Nie dla tego ,ze
drozsze ale ,ze normalne. Nie jestem jednak pewien ,czy nie pozostonie na
nich ślad czterdziestek.
xc

64. Data: 2008-11-21 15:04:29

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" ...

> Kurwa też kobieta.

Mówimy o rzutowaniu płatnego seksu na późniejsze relacje z kobietami. IMO
potrafią rozgraniczyć.

EwaSzy

65. Data: 2008-11-21 15:09:37

Od: "xcichy" <xc(c)c@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:gg6i05$2g1$1@atlantis.news.neostrada.pl...

973811b79dccc7?hl=pl&dmode=source

> Przeliczam względem zarobków w innych zawodach. I wychodzi że obecnie d*
> jest droższa ośmiokrotnie niż przed IIwojną.

:-)
To moze młodzież męska taka jurna teraz po jogurtach co to cuda czynią i
redbulach wszelkiej maści...ale 40 x 8...chyba nie ma takiego trunku.
xc

66. Data: 2008-11-21 15:16:06

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> Mówimy o rzutowaniu płatnego seksu na późniejsze relacje z kobietami.
> IMO potrafią rozgraniczyć.

Panowie? Oj nie zawsze, nie zawsze. Często gęsto nie.

LL

67. Data: 2008-11-21 15:16:39

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

xcichy pisze:

> Historia tego nie potwierdza. Moda na rozwiązłość szła z góry, z wyzszych
> klas. Tam były autorytety, poważanie. Starano się upodabniać do nich.

Z relacji Ibrahima ibn Jakuba :

Ale kiedy wcześniej dziewczyna zakocha się w jakimś mężczyżnie,
podchodzi do niego i nasyca swoje żądze. Jeśli jednak mąż bierze kobietę
i znajduje ją dziewicą tako rzecze do niej: "Gdyby było co dobrego w
Tobie, wtedy pożądali by Cię mężczyźni i byłabyś jednego wybrała,
któryby zabrał twoje dziewictwo", wypędza ją od siebie.

I wcale ten obyczaj nie zaniknął wraz z wybitymi przez Mieszka I
zębami. Jeszcze w XIX wieku wśród górali "ta z panien największe
poważanie miała która swemu mężowi najwięcej dzieci na parobków
przywiodła".

> Teraz
> autorytetem jest Bravo Gerl, Cosmopolitan itp.

A potem "Polska Times".

> Nie wydaje mi się ,żeby to dotyczyło tylko biedaków. Przecież one nie z
> głodu to robią. Ci co płacą ,tym bardziej biednymi być nie mogą.

Klientami tirówek wbrew pozorom nie są kierowcy TIRów, tylko młodzi
mieszkańcy pobliskich wsi. Jak co ukradną czy zakombinują to nie tylko
na flaszkę się potrafią szarpnąć.
A że czasem takiemu uda się większą kasę zgarnąć, to bywa że i na
wyższej jakości towar ich stać. Już nikt nie pamięta chłopców z Samoobrony ?

> Są jeszcze takie formy spędzania wolnego czasu: "ustawki"
> "Kilka lat temu 80 proc. pensjonariuszek zakładów poprawczych stanowiły
> złodziejki, dziś są to nastolatki, które dokonały najbardziej agresywnych
> przestępstw: ciężkich pobić, rozbojów, wymuszeń."
> "...rosnąca agresja nastolatek wpisuje się w trend cywilizacyjny idący do
> nas z Zachodu. Dziewczyny przejmują męskie wzorce zachowań, także te
> najgorsze."
>
> http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/61891,dziewcz
yny-brutalniejsze-od-stadionowych-chuliganow,id,t.ht
ml

Adam

68. Data: 2008-11-21 15:17:25

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xcichy"

> Tak będą traktować te kobiety z którymi im nie wyjdzie. Nie dla tego ,ze
> drozsze ale ,ze normalne. Nie jestem jednak pewien ,czy nie pozostonie na
> nich ślad czterdziestek.

Na poprzednich pokoleniach młodych mężczyzn został? Nie udawajmy, że płatny
seks jest odkryciem XXI wieku. Zawsze miał swoje miejsce w społeczeństwie.
Obniżenie wieku prostytutek i bardziej liberalne podejście są jedynymi
zmianami, meritum jest dalej takie samo: transakcja kupna-sprzedaży.

EwaSzy

69. Data: 2008-11-21 15:26:09

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> Na poprzednich pokoleniach młodych mężczyzn został?

A nie?

LL

70. Data: 2008-11-21 15:26:43

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> społeczeństwie. Obniżenie wieku prostytutek i bardziej liberalne podejście
> są jedynymi zmianami, meritum jest dalej takie samo: transakcja

Myślisz, że wiek nie ma żadnego znaczenia? Nie XXI, tylko tych - co by nie
mówić - dzieci.

Agnieszka

liczenie
Drzewo genealogiczne