Jak odetkac ucho?

1. Data: 2006-10-02 08:02:52

Temat: Jak odetkac ucho?
Od: "Unicron" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dzis rano zalalo mi sie ucho woda i postanowilem je wyczyscic
wacikiem na patyczku (wiem, ze tak sie nie powinno robic, ale
musialem ) i niestety zatkalem sobie ucho, tzn. jak gdyby stworzylem
zaczop w kanale sluchowym.

Czy da sie to jakis preparatem albo sposobem odsetkac? bo nie
usmiecha mi sie czak kilkanascie w kolejce do laryngologa.

Dziekuje za rady i pozdrawiam
Krzysztof

2. Data: 2006-10-02 10:35:28

Temat: Re: Jak odetkac ucho?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Unicron" <u...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
>
> Czy da sie to jakis preparatem albo sposobem odsetkac? bo nie
> usmiecha mi sie czak kilkanascie w kolejce do laryngologa.

Uzyj np.wody utlenionej. Pare kropli do ucha ze dwa razy dziennie
(przytrzymac chwile glowe na boku). Moze tez ci pomoc zacisniecie nosa
palcami i wykonanie tak jakby dmuchniecia przez nos (zakladam, ze nie masz
np. perforacji blony bebenkowej). Powinienes to poczuc w uszach. Czasem
pomaga przelykanie lub ziewniecie.
Sa to metody zalecane przez laryngologow.
Jesli to ci nie pomoze, to tylko pozostaje wizyta u laryngologa.
Nie uzywaj wiecej patyczkow(!)

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

3. Data: 2006-10-02 10:47:46

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Unicron napisał(a):
> [...]
>
> Czy da sie to jakis preparatem albo sposobem odsetkac? bo nie
> usmiecha mi sie czak kilkanascie w kolejce do laryngologa.

Mnie laryngolog przepisał CERUMEX na rozpuszczenie woszczyny. W zasadzie
po 2 dniach stosowania odetkało się, ale na wszelki wypadek jeszcze
przepłukał mi strzykawą napełnioną letnią wodą z mydłem i wypłukał to co
się rozpuściło. Potem jak mi się znowu zatkało, to sama sobie
przepłukałam gruszką napełnioną letnią wodą. Tylko trzeba pamiętać, by
za głęboko nie wsadzać do ucha.
eMCe

4. Data: 2006-10-04 18:09:26

Od: "q_w_e" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie uzywaj wiecej patyczkow(!)

wiec czym sie powinno czyscic
uszy ?? bo.. ja to zawsze robilem tymi
patyczkami..

--
Michal

5. Data: 2006-10-04 19:19:58

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wacikiem na patyczku (wiem, ze tak sie nie powinno robic, ale
> musialem ) i niestety zatkalem sobie ucho, tzn. jak gdyby stworzylem

Patyczki tylko ubijają wosk.

> Czy da sie to jakis preparatem albo sposobem odsetkac? bo nie
> usmiecha mi sie czak kilkanascie w kolejce do laryngologa.

Trzeba przepłukać strzykawką z czystą wodą.

6. Data: 2006-10-05 01:27:01

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "q_w_e" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wiec czym sie powinno czyscic
> uszy ?? bo.. ja to zawsze robilem tymi
> patyczkami..

Uszu się nie czyści, poza małżowiną, którą można swobodnie wyczyścić
wacikiem nawiniętym na palec!!! Wewnątrz nie czyścimy.

7. Data: 2006-10-05 07:01:25

Od: fizzzi <f...@d...spamunie.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@o...pl napisał(a):

> Trzeba przepłukać strzykawką z czystą wodą.
>jak to ?

probowalem ale cos mi nie wychodzi...

--
Regards Fizzzi
GaduGadu #5311582

8. Data: 2006-10-05 08:12:50

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

fizzzi napisał(a):

> probowalem ale cos mi nie wychodzi...

Może zrobił Ci się korek, który trzeba rozpuścić? Mnie pomógł CERUMEX.
eMCe

znamię na ramieniu
ELICINA
kleszcze
zastrzyki CLEXANE! da sie to zle zrobic?
Pocenie sie...