Pocenie sie...

1. Data: 2006-10-01 15:43:42

Temat: Pocenie sie...
Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kobieta lat 30, szczupla
w nocy strasznie sie poci, tak, jakby wyszla spod prysznica
cialo gorace, ale nie jest jej zimno (chyba ze kołdre odkryje)

co to moze byc? jakie badania zaczac robic ?

2. Data: 2006-10-01 18:42:39

Temat: Re: Pocenie sie...
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: News:efonsp$qi7$...@n...news.tpi.pl
Od: Dexter-Labolatory d...@w...pl
Było:
> kobieta lat 30, szczupla
> w nocy strasznie sie poci, tak, jakby wyszla spod prysznica
> cialo gorace, ale nie jest jej zimno (chyba ze kołdre odkryje)

Walczyłem z nadmiernym poceniem przez bardzo długi czas. Pomaga mi od około
3-4 miesięcy kąpiel - wannowa - w ciemnym roztworze (pół torebki na pełną
wannę) "nadmanganianu potasu".
Wiem, że to jest środek dezynfekujący, ale wysusza również skórę i pocenie
się odnosi natychmiastowy skutek chłodniczy, natomiast gdy po kąpieli
wychodziły mi na skórę krople potu ale skór była natłuszczona - używałem
olekjów to pocenie nie dawało efektu.
Podobny efekt można uzyskać myjąc się kremem do golenia, takim z tubki...

> co to moze byc? jakie badania zaczac robic ?

W pierwszym kontakcie opowiedzieć o poceniu, oznaczyć poziom hormonów
tarczycy, cukru...

http://www.popieramjow.pl/jow.php
Piwnik-FOZZ; Lepper-Komisja bankowa, Rozwiązanie WSI;

3. Data: 2006-10-01 19:49:59

Od: "Aga_" <o...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości
> W: News:efonsp$qi7$...@n...news.tpi.pl
> Od: Dexter-Labolatory d...@w...pl
(...)

> W pierwszym kontakcie opowiedzieć o poceniu, oznaczyć poziom hormonów
> tarczycy, cukru...

Zdecydowanie isc do lekarza i zrobic badania podstawowe oraz wymienione.
Nocne poty moga wystepowac w przebiegu roznych chorob, rowniez powaznych,
wiec nie lekcewazyc tego!!
Czy pacjentka ostatnio stracila na wadze?

Pozdrawiam,

Aga

4. Data: 2006-10-01 21:07:29

Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga_" <o...@W...wp.pl> napisał:

> [...]
> wiec nie lekcewazyc tego!!
> Czy pacjentka ostatnio stracila na wadze?

nie, waga jest caly czas taka sama

czy branie tabletek hormonalnych moze miec na to wplyw ?
3 miesiace temu byly robione badania hormonalne i bylo wszystko ok

czasami w ciagu dnia boli brzuch, sa zaparcia/ wzdęcia - moze cos z ukladem
trawiennym ? - to jedyne dolegliwosci

ogolnie kobieta wysportowana, kondycja ok, jazdy konne raz w tygodniu, nie
pali, pije sporadycznie male ilosci alkoholu - jesli to uklad trawienny to
wtedy jakie badania - ewentualnie do jakiego lekarza sie udac?

dziekujemy za odpowiedzi

5. Data: 2006-10-01 21:11:36

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: News:efparu$ksh$...@n...news.tpi.pl
Od: Dexter-Labolatory d...@w...pl
Było:
> [...] to wtedy jakie badania - ewentualnie do jakiego
> lekarza sie udac? ...

Bez badań nie wiadomo! Ale mogę podrzucić jeszcze kilka kuracji
przetestowanych na mnie i przeze mnie... Może wylosujemy coś co zadziała!

6. Data: 2006-10-01 21:22:36

Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez badań nie wiadomo! Ale mogę podrzucić jeszcze kilka kuracji
> przetestowanych na mnie i przeze mnie... Może wylosujemy coś co zadziała!

bardzo prosze o kuracje, wszystko sprobojemy aby rozwiazac problem:
d...@w...pl

ps.
te kuracje podejrzewam ze bardziej mi pomoga, bo tez tak czasem mam, ze jak
wyjde z wanny, to - po wytarciu sie recznikiem - po chwili mam krople potu
na czole i w innych miejscach

ale wracajac do mojej kobiety, ona w ciagu dnia sie wogole nie poci, tylko w
nocy w czasie snu

Informacje nt. tetnic kregowych
Cholestaza?
Jak dlugo Witamina C w organizmie ?