Jak ogłosić w internecie stronę zajmującą się medycyną alternatywną?

1. Data: 2007-09-24 11:03:57

Temat: Jak ogłosić w internecie stronę zajmującą się medycyną alternatywną?
Od: "Julius" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serwus

Witam grupowiczów. Mój znajomy interesuje się medycyną alternatywną i
chciałby
ogłosić się w internecie (nie mamy na tym polu dużego doświadczenia ),
z tym że dopuszcza również komercyjną działalność.

W związku z tym mamy pytania:

Czy dla prowadzenia takiej działalności (komercja jest tu rozumiania jako
drobna, jedno osobowa)
można założyć stronę bezpłatną oferowaną przez różne portale?

Czy dla prowadzenia takiej działalności można założyć bloga?

Czy są portale internetowe, które bardziej niż inne skupiają strony o takiej
właśnie tematyce?

Jeżeli można byłoby ograniczyć się do samej usługi, to gdzie się ogłosić
(np. na Allegro dominuje sprzedaż i kupno towarów, a nie usług) ?

Wielkie dzięki za sugestie i porady i w ogóle komentarze jeżeli macie
doświadczenia w podobnym względzie.

pozdrawiam :-)
julius

--
Odpisując na priv usuń z adresu removeprzedrostek

2. Data: 2007-09-24 17:36:30

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julius wrote:

> [...]
> ogłosić się w internecie (nie mamy na tym polu dużego doświadczenia ),
> z tym że dopuszcza również komercyjną działalność.

nie wiem, czemu pytasz właśnie tutaj, ale całkiem przypadkiem "zawodowo"
zajmuję się tworzeniem i wdrażaniem portali / stron komercyjnych. Darmowo
odpowiem na wszelkie pytania, odpłatnie mogę wykonać całą czarną robotę
(ale to raczej nie jest tania impreza, więc jak znajomy nie planuje nic
większego - niech lepiej odpuści sobie wynajmowanie zawodowców). Tutaj
niespecjalnie chcę się rozpisywać, chyba że ktoś jeszcze chce poczytać...?
ogólnie to NTG, ale dla Was, drodzy grupowicze, wszystko :D

mail podany w profilu nie działa, ale można na gg 1524958

--
www.vegie.pl

Gnicie nerki
zespół przedsionkowy konsekwencje